Medarbetare till Winback på Tele2

Arbetsbeskrivning

Flera personer sökes till Tele2s Winback-support

Om kunden

Tele2 är en telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. De erbjuder Sveriges företag en komplett telefoni-lösning bestående av ett eget mobilnät och ett brett utbud av växelfunktioner vilket möjliggör en telefon - mobiltelefonen - för allt användande. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen.

Om jobbet

Du kommer att tillhöra Winback-teamet hos Tele2s kundtjänst. Teamet har som mål att bistå kunder med support kring avslutande av sina tjänster hos Tele2. Genom en god dialog med kunden ska du hjälpa den för att hitta bra lösningar som leder till att kunden är kvar hos Tele2. Det gäller att lyssna på kunden, fråga varför den vill avsluta tjänsten/erna och försöka ?vinna tillbaka? förtroendet. Samtalen är alltid inkommande och målet är att erbjuda kunderna det de saknat för att de ska fortsätta vara Tele2-kunder.

Möjligheter

Ta chansen att berika din CV med ett av Sveriges mest spännande och kända företag. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får bra utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därmed påverka din kompetens och lön. Ett extraarbete för dig som vill ha ett fartfyllt arbete med bra laganda och med möjlighet att påverka din egen lön.

Krav

Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon och vill ha ett spännande och varierande arbete. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och sälj. Du kan ha tidigare erfarenhet inom sälj, TM, kundbesöksbokning, marknadsundersökning, etc. men nu är sugen på att arbeta med inkommande samtal. Självklart kan du även ha annan erfarenhet och bakgrund i kombination med rätt inställning och vilja.

Personliga krav

Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en kundorienterad person som har förmåga att lyssna in för att sedan kunna erbjuda en god lösning och vända kunder. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på deltid 75% (du jobbar 4 dagar i veckan), med möjlighet att arbeta mer vid behov och med möjlighet att längre fram hamna på 100%. Öppettiderna är 07.00-20.00 på vardagar. Du kommer att schemaläggas och har möjlighet att arbeta på kvällar också. Start är måndag 23:e september då utbildningen börjar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden.

Lön

Du kommer att bli erbjuden en fast och trygg grundlön plus en rörlig del beroende på prestation.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel då starten är inom två veckor.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=347

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247 eller Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 september 2013

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


16 maj 2024