Nu söker vi en löneadministratör till Jönköping för långt uppdrag

Nu söker vi en löneadministratör till Jönköping för långt uppdrag

Arbetsbeskrivning

Har du minst 3 års arbetslivserfarenhet som löneadministratör, goda kunskaper i lönesystem (exempelvis Primula, Heroma) samt har goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis Agresso, Raindance)? Då kan det vara dig vi söker!

Om uppdraget
Nu söker vi en löneadministratör till en svensk förvaltningsmyndighet i Jönköping. Uppdraget startar 1 maj 2021 och till hela 30 september 2022 med chans till förlängning.

Dina arbetsuppgifter
Bearbeta och kontrollera löneunderlag, ta fram lönelistor och ta fram rapporter och statistik. Redovisa skatter och arbetsgivaravgifter, sammanställa tid- och frånvarorapportering och att svara på frågor från anställda (exempelvis om lön och semesterledighet). Du kommer även att arbeta med hela lönehanteringen fram till lönekörningen med exempelvis reseräkningar, rättelser, köjournaler, olika ledigheter, förmåner, intyg och kontroller.

Dina kvalifikationer

- gymnasium eller likvärdig utbildning
- minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
- goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- goda kunskaper i lönesystem (exempelvis Primula, Heroma m.fl.)
- goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance m.fl.)
- goda kunskaper om kollektivavtal
- kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift




Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sebastian Ragnarsson på Sebastian.Ragnarsson@Bemannia.se eller på 070 - 715 97 00.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2021
  • Ansök senast: 22 april 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024