Nu söker vi en ny medarbetare till vår kundservice!

Nu söker vi en ny medarbetare till vår kundservice!

Arbetsbeskrivning

Office Recycling växer så att det knakar och vi söker dig som vill utvecklas tillsammans med oss på vår anläggning ute på vackra Drottningholm.

Om tjänsten

Hos oss kommer du dagligen att möta kunder och medarbetare via telefon, mail och chatt. Du kommer att ingå i ett dynamiskt och driftigt team som tycker om att ge fulländad service och överträffa kundens förväntningar.

I arbetet som medarbetare på vår kundservice kommer du stötta kunder med merförsäljning, fakturafrågor och andra frågeställningar. Du kommer också få hantera ordermottagning samt lägga upp nya kunder i våra system. Utöver detta kommer du också leda våra fantastiska servicepersoner som är ute på fält genom planering och trafikledning.

Tjänsten är på heltid med omgående start och du arbetar vardagar måndag - fredag.

Vad vi erbjuder dig

- Kollektivavtalad heltidsanställning
- Tjänstepension
- Utbildning i kundsupport och trafikledning
- Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
- En unik möjlig att få arbeta mitt i ett vackert naturreservat, två stenkast bort från innerstan med levande miljö.
- Vi kommer under 2021 även bygga helt nytt kontor på anläggningen.
- Nya roller uppstår ofta i växande företag som vårt. Har du energin och engagemanget så är ”sky´s the limit!”




Vi är inte bara ett företag som gör gott, vi har också sjukt kul tillsammans! Omkring dig har du ett grymt team där alla är motiverade och stöttande, och vi firar varje framgång och hittar på saker tillsammans.

Vi söker dig som har dessa kvalitéer

- Empati, tålamod och ett konsekvent bemötande
- Anpassningsförmåga
- Tydlig kommunikation
- Hög arbetsmoral
- Nyfikenhet
- Omvandla negativitet till positiv energi
- Flytande i Svenska och Engelska
- Lösningsorienterad



DINA ARBETSUPPGIFTER

- Kundsupport
- Ordermottagning
- Orderkontroll, förbereda inför fakturering, samt beslut om kreditfakturor
- Administrativa uppgifter, främst rörande kunddata
- Tidrapportering för service- och anläggningspersonal
- Avstämning av nyförsäljning genom kontroll i säljsystemet och schemaläggning i trafiksystemet.
- Delegerade uppgifter ifrån närmsta chef
- Du rapporterar till Kundtjänst- och trafikledningschef


Ange löneanspråk i ansökan

Lön sätts efter erfarenhet. Företaget präglas av en positiv anda där du som är social kommer att trivas. Stämmer det mesta på dig så är du varmt välkommen att söka in. Läs gärna mer på vår hemsida: http://www.officerecycling.se/



Om oss

Office Recycling är Sveriges grönaste återvinningsföretag. Vi har skapat ett framgångsrikt recept för att hjälpa företag att öka sin återvinning kombinerat med fossilfria transporter till samma pris som ett oljeberoende alternativ. Vi är världens enda återvinningsföretag med Bra Miljöval från Naturskyddsföreningen. Vi är ett innovativt och framgångsrikt företag i stark tillväxt!

Kärnverksamheten går ut på att hjälpa företag och kontor med deras återvinning. Vi hämtar alla typer av material som normalt förbrukas på ett kontor. Vår vision är att hela Stockholm ska bryta sitt beroende av tunga dieseltransporter och att vartenda kontor ska använda sig av fossilfria transporter för att neutralisera sin miljöpåverkan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Vidar Pudja
+46725889985
Johan Olsson
+46736693061
Kristina Sollerman
0708382350
Emanuel Tanno
0762143413
Malin Rylander
0739917895
Vidar Pudja
+46725889985

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Recycling
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2021
  • Ansök senast: 21 maj 2022

Besöksadress

Engelbrektsgatan 31, Stockholm
None

Postadress

Engelbrektsgatan 31
Stockholm, 11432

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024