Office manager till IT företag i city

Arbetsbeskrivning

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en Office Manager till deras nya kontor city. Uppdraget ska tillsättas så snart som möjligt och beräknas pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Arbetsuppgifter:
Rollen som Office Manager ställer krav på att prestigelöst kunna jobba högt som lågt och vara spindeln i nätet på kontoret. Arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta att:

- Ge support till cheferna inom företaget
- Koordinera mötesagendor
- Hantera fakturor och kostnadsrapportering
- Sköta logistiken kring nyanställda
- Sammanställa presentationer inför möten
- Koordinera workshops, möten och konferenser samt arrangera luncher och middagar
- Besvara inkommande samtal och välkomna besökare till kontoret
- Scanna in avtal, uppdatera telefonlistor och hantera inkommande post
- Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
- Boka resor och hotell till medarbetare


Din bakgrund:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du är van att arbeta internationellt och det är meriterande om du har arbetat nordiskt. Du behärskar både engelska och svenska och har goda kunskaper i Office – paketet. Som person är du ansvarsfull, driven och lösningsorienterad. Du är social, nätverkande och trivs att arbeta i team. Arbetet kommer kräva en god förmåga att prioritera och hantera flera olika uppgifter parallellt.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024