Operations Coordinator

Operations Coordinator

Arbetsbeskrivning

Global Electrolux Talent Program presenterar:
Global Electrolux Talent Program är ett proaktivt initiativ som sammanför unga talanger från olika funktioner och globala kontor inom Electrolux. Det här programmet är för dig som är intresserad av en global, praktisk upplevelse i en interkulturell miljö.
Nexure, Operations Coordinator – Stockholm, Sverige
Vilken spännande tid att jobba på Electrolux! Nexure är en teknisk start-up som drivs av Electrolux. Vi är ett uppdragsdrivet team av tekniska pionjärer som försöker bygga sömlösa konsumentupplevelser. Nexure är den viktigaste möjliggöraren för Electrolux plattform för betalningslösningar efter försäljning. Vårt uppdrag är att tackla de digitala utmaningarna inom tjänstebranschen och hjälpa våra partners att gå utöver sin potential. Vi är ett begåvat, mångsidigt gäng – kulturellt och professionellt. Vi värdesätter dessa olikheter; de driver på den kontinuerliga utvecklingen av Nexure. Det faktum att vi alla är naturligt starka samarbetspartners höjer vår smidighet ytterligare. Vi slutar aldrig lära oss, och vi inspirerar ständigt varandra att växa.
Det är här du kommer in i bilden!
Som en del av det växande Nexure-teamet kommer du som Operations Coordinator att vara en avgörande roll för att stödja den dagliga Nexure-verksamheten. Du kommer att kunna etablera struktur i en nystartad miljö. Du tar initiativ till att förbättra processer och har förmågan att följa upp. Denna roll är en utmärkt tillväxtmöjlighet inom både kommersiella och operativa domäner i en agil start-up-miljö
En vanlig dag på jobbet:
• Frontlinesupport - Var den första kontaktpunkten med lokala kluster och team från andra integrerade plattformar inom BA Europe för att hantera Nexure-plattformsrelaterade förfrågningar, felsökning, betalningsrelaterade frågor och operativa uppgifter.
• Stöd för att koordinera internt och kommunicera om Nexure-plattformens nya funktionsutgåva, planerat underhåll, buggar etc till nyckelanvändare.
• Identifiera återkommande eller ad hoc-problem som uppstår på plattformen och översätt det till input för långsiktig plattformsförbättring eller felrapportering
• Delta i kvalitetssäkring och testning av nya funktioner
• Stödja Business Development Team i ad-hoc uppdrag såsom dataanalys, rapportering m.m.
Vem är du:
Framför allt har du ett intensivt driv, vilja att lära och ett tänkande om ständiga förbättringar.
• En problemlösare - Du är en snabblärande och kan etablera ett agilt förhållningssätt till problemlösning självständigt och att prioritera och triage på ett effektivt sätt.
• Analytisk – När du stödjer kluster med felsökning kan du gå till botten med problemet med ett analytiskt tänkesätt. Du är även skicklig på att stötta affärsutvecklingsteamet med dataanalys och rapportering.
• Kommunikativ - Du kan kommunicera komplex information på ett tydligt och kortfattat sätt.
• Agilt – Både reaktiv och proaktiv, du arbetar effektivt och flexibelt för att leverera resultat inom samtidigt pågående processer. Du är en snabb tänkare med en förmåga att snabbt ta upp och behandla ny information.
• Tillväxt – Du älskar att utforska nya idéer och driva ständiga förbättringar, inte bara för att göra ditt bästa arbete utan också för att utveckla dina förmågor och skaffa nya färdigheter.
• Lagspelare – Du är engagerad i att leverera på dina uppgifter och stödja laget.
• Samarbete – Du frågar och du lyssnar. Dina färdigheter förstärks när de paras ihop med dina lagkamraters.
Tjänsten kräver:
• Kandidatexamen i vilken akademisk disciplin som helst med passion för verksamhet eller affärs-/produktutveckling.
• 0-2 års arbetslivserfarenhet i en supportfunktion inom Drift/ Produktutveckling.
• Excellence i MS Office-paketet, särskilt Excel och PowerPoint.
• Behärskar engelska flytande, både i tal och skrift.
Det är att föredra:
• Erfarenhet av betalningsplattformar som Adyen är ett plus men inget måste.
Vad kommer du att lära dig:
• Erfarenhet av att arbeta i både nystartade och globalt ledande företag med våra multidisciplinära och mångkulturella team.
• Utveckla färdigheter i att hantera och prioritera dagliga uppgifter och omvandla dem till förmågan att öka operativ effektivitet.
• Kommersiell erfarenhet i en prenumerationsbaserad verksamhet.
• Gain an understanding of our subscription-based payment solution and product development process.
What you get out of the program
• Learning experience within 14 months
• Gross salary of SEK 25,500 per month for the first 12 months. The 13th and 14th would be $28,500 gross salary per month.
• Vacation days and other company benefits
• Mobile phone and laptop
• Visa costs and process
• Redistributive payments: local registration processes

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryterare Petra Fekete

Rekryterare Petra Fekete
08-738 60 00
Servicechef Christer Ekman
08-738 8668

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Electrolux AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Besöksadress

SANKT GÖRANSGATAN 143
STOCKHOLM

Postadress

None
STOCKHOLM, 10545

Liknande jobb


Business Strategist - Merchandising Analytics & Strategy

31 oktober 2023

Business and Process development Leader

3 juli 2023