Operativ Arbetsledare

Operativ Arbetsledare

Arbetsbeskrivning

Vi är inne i en expansionsfas och söker nu en operativ arbetsledare för uppdrag åt fastighetsbolag, företag och privat personer.
Vi tror att du är noggrann, ansvarstagande, flexibel och servicekänsla är lika självklart för dig som det är för oss. Vi tror också att du är duktig på att leda, coacha och fördela arbetsuppgifter med både hjärta och hjärna.
Nu söker vi en arbetsledare som ska i enlighet med företagets värderingar och arbetsmetoder lönsamt och kvalitativt driva företagets fastighetsstäd-avdelning framåt i nära samarbete med företagsledningen.
Du kommer vara operativt i drift, du är således en ledstjärna bland dina kollegor i städteamet, en glädjespridare och en inspiratör som inte är rädd för att ta i. Som arbetsledare har du en central och variationsrik roll med många kontaktytor. Du har ett huvudansvar över din egna grupp. Du ansvarar för att lösa den dagliga driften.
Det dagliga arbetet innefattar bland annat operativt arbete, kontakt med kunder, planering, personal, inköp, tidrapportering mm..
Din kompetens och erfarenhet
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och följande personliga egenskaper:
Du är noggrann, strukturerad med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi ställer höga krav på din förmåga och vilja att självständigt driva ditt arbete framåt med stort fokus på kvalitet. Vi tror att du är en person som är utåtriktad, proaktiv och som har lätt att lära dig nytt. Du trivs med många kontaktytor, är lyhörd och har en mycket god samarbetsförmåga.
Du uttrycker dig väl i både tal och skrift och kan anpassa din kommunikation utifrån målgruppen. Vidare är du serviceinriktad och flexibel, med god förmåga att snabbt ändra ditt synsätt och se möjligheter i förändringar. Du har en hög personlig mognad och genom gott omdöme förhåller du dig professionell i ditt arbete.
Du har:
Tidigare arbetat inom städ. (Krav)
Aktuell dokumenterad flerårig erfarenhet av att arbetat som arbetsledare inom städ. (Meriterande)
Du talar flytande svenska (Krav)
Du har manuellt B körkort (Krav)
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med sex månaders provanställning.
Arbetstiderna är 08:00 - 17:00.
Tillträde enligt överenskommelse.
Om företaget
Talkoo grundades 1999 och arbetsplatsen ligger i centrala Eskilstuna. Vi arbetar huvudsakligen med flytt, städ och fastighetsservice. Våra kunder är i huvudsak företag men vi har även många privatkunder. Vi är i en expansiv fas och har ökat i personalstyrka och omsättning med 100 % sedan 2019.
Vill du vara med i ett växande företag så är du välkommen att skicka in din ansökan.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

Postadress

Västeråsvägen 34
Eskilstuna, 63223

Liknande jobb


Lokalvårdare - hemservice och lokalvård

Lokalvårdare - hemservice och lokalvård

17 maj 2024

STÄDERSKA

16 maj 2024

16 maj 2024