OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Salem är den nära kommunen. Här är det nära till beslut och påverkan, nära till rekreation i naturreservat och lokal service. Stockholm når du på 30 minuter med bil eller tåg. Vi har 15600 invånare och närmare 1000 anställda. Vårt arbete genomsyras av värdeorden samarbete, tillgänglighet, engagemang och nytänkande.
Våra verksamheter visar ofta mycket goda resultat. Ditt arbete är viktigt och bidrar till att kommunen blir ännu mer attraktiv att bo och leva i. Vi erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, en rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vi strävar också efter mångfald och jämställdhet.
Personlig assistansen i Salem tillsätter personal för 13 brukare med olika behov av stöd. Enheten är organiserad under Enheten för särskilt stöd,Socialförvaltningen.
ARBETSUPPGIFTER
Omvårdnad, alla i hemmet förekommande arbetsuppgifter samt följa brukaren på olika aktiviteter.
KVALIFIKATIONER
Önskvärda krav:
Omvårdnadsutbildning eller likvärdigt
Erfarenhet av att arbetat som assistent krävs.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Löfvenmark
Margot Ekberg
Camilo Henriquez
08-53259800
enhetschef Marianne Mokadem
08-53259881
Camilo Henriquez
08-53259800
Enhetschef Margot Ekberg
Enhetschef Annika Wallin
070-6232977