OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du flexibel, snabbtänkt och har lätt för att ta människor?Söker du ett rörligt arbete med mycket eget ansvar?Då kan du passa hos oss! AOM Assistans AB är ett litet familjeföretag som administrerar den personliga assistansen för personer med funktionshinder.Vårt kontor finns i Jakobsberg men vi har kunder över hela Stockholms län.Vår policy är att kunderna själva bestämmer över sin assistans och över vilka delar av assistansen som AOM ska sköta.Detta innebär att det är en stor variation bland våra kunders önskemål och tillvägagångssätt kring deras assistans.Nu söker vi en tjej som vill arbeta som jourtjej hos oss.Vi har ett joursystem som innebär att du tillsammans med två tjejer till jobbar enligt rullande schema och ansvarar för ärenden som uppstår utanför kontorstid.Tjänsten innebär också att vissa veckor finnas på kontoret och arbeta med bemanningsfrågor tillsammans med övrig personal.Du står också stand by vissa tider och finns då till förfogande att åka ut och jobba hos kunderna då andra vikarier inte finns tillgängliga.Vi vill att du som söker är en glad och trevlig tjej med skinn på näsan och med stort tålamod.Du bör vara en stresstålig problemslösare som ser möjligheterna istället för svårigheterna.Eftersom ditt jobb innebär mycket kontakt med våra kunder och assistenter så kommer du att vara en del av företagets ansikte utåt och det är viktigt att du ger ett lugnt och positivt intryck även i pressade situationer.Vi kommer att prioritera sökanden som har erfarenhet av assistansyrket och/eller erfarenhet av arbete med bemanningsfrågor av något slag.Denna tjänst är en tillsvidareanställning på heltid som ska tillsättas snarast.Vi tillämpar provanställning.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalhandläggare Mikaela Elfving
08-580 211 90
Personalhandläggare Veronica Svensk
08-58021190
Veronica Svensk
08-58021190