Personlig assistent till kvinna i Helsingborg - tim vid behov.

Personlig assistent till kvinna i Helsingborg - tim vid behov.

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.


Vi söker nu en personlig assistent till en av vår kund i Helsingborg. Tjänsten är tim vid behov och arbetstiderna är förlagda mellan kl 10.20-15.30 måndag till fredag.   


Vår kund är en kvinna i 62-års ålder som 2008 drabbades av en stroke. Det har medfört att vår kund idag har svårigheter att röra sig samt kommunicera. Hon behöver således hjälp med det mesta i den dagliga livsföringen. Kunden har ett stort intresse av heminredning, matlagning, fika och shopping. Det innebär att matkunskaper samt att vara pedantisk och ha en känsla för hus, hem, ordning och reda är mycket meriterande.  


Vi ser gärna att du delar kundens intresse samt besitter egenskaper som noggrann, flexibel, lyhörd och positiv. Om du har tidigare erfarenhet som personlig assistent är det meriterande. Vi ser gärna att du bifogar ett foto till din ansökan.  


En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige.



Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten är en tim vid behov med arbetstiderna måndag till fredag 10.20-15.30. 

Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.

Tillträde: Enligt överenskommelse. Anställningen löper så länge assistansuppdraget varar.



Att jobba på Humana

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.



Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR 



Vad händer nu?

Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.

För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2023
  • Ansök senast: 4 april 2023

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


9 maj 2024

9 maj 2024