Philips söker en Finsktalande Koordinator

Arbetsbeskrivning

Om Philips

Philips har sitt huvudsäte i Nederländerna och är ett diversifierat företag inom hälsa och välbefinnande med fokus på att förbättra människors liv med hjälp av innovationer vid rätt tidpunkt. Philips är världsledande inom hälsovård, konsumentprodukter och belysning och integrerar teknik och design i människocentrerade lösningar som baseras på grundläggande kundinsikter och varumärkeslöftet om ?sense and simplicity?. Philips består av tre affärsområden; Lighting, Consumer Lifestyle och Healthcare. Country organisationen inom Norden levererar service inom finans/redovisning, HR, kommunikation och IT till alla tre affärsområden. Läs gärna mer om Philips på www.philips.se.

Om Philips Healthcare

Philips Healthcare försöker att förenkla sjukvården genom att kombinera sin unika kliniska expertis med mänskliga insikter för att utveckla produkter som i slutändan bidrar till att förbättra kvaliteten på människors liv. Philips Healthcare arbetar för att göra en inverkan där vården sker inom
sjukhusen och inte minst i våra egna hem.

Om tjänsten

Customer Care Center är en del av Philips Healthcare som hanterar och ser till att all den medicinska utrustningen finns på rätt plats och fungerar som den ska. Som kundservicekoordinator ingår du i ett team som ansvarar för support mot kund. Du kommer att ta emot samtal från kunder och ställa kontrollfrågor, förmedla vidare felanmälan till ingenjörer för att hitta en lösning, göra beställningar av nya reservdelar och ansvara för att skicka ut rätt fälttekniker på plats. Vidare kommer du vara med att bygga vidare på samarbeten med andra kollegor i Norden och hålla reda på leveranser av reservdelar.

Möjligheter

På Philips blir du en del av en resultatorienterad och dynamisk organisation med engagerade och drivna medarbetare. Din insats gör skillnad, då du bidrar till att förbättra människors liv.

Krav

För att passa in hos Philips krävs det att du är driven, flexibel och självgående samtidigt som du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Du är en kreativ problemlösare med god struktur och du arbetar på ett organiserat och proaktivt sätt. Du är vidare en noggrann person som drivs av mycket ansvar. Tjänsten ställer även krav på att du är en god kommunikatör med förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift på finska, svenska och engelska.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är på heltid med tillträde i mitten av november och minst 6-8 månader framåt. Urval och intervjuer sker löpande. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och jobba på uppdrag hos Philips med möjligheten att bli anställd.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ninwa Youssef på 08-400 25 860.

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Publicerat: 13 september 2013

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


16 maj 2024