Planerare till Hemgångstödsteamet

Planerare till Hemgångstödsteamet

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och fortsätta utveckla en spännande verksamhet i form av Hemgångsstödsteamet? Välkommen med din ansökan!

Nu söker vi dig som vill ingå i Hemgångsstödsteamet som kännetecknas av ett gott samarbete och ett kontinuerligt utvecklingsarbete med stort fokus på teamets professionalism.

Teamet består av biståndshandläggare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter samt specialistundersköterskor, totalt 28 medarbetare. Som planerare kommer du att arbeta inom hälso-och sjukvård, Lasarettsboulevarden 28 med andra medarbetare och enhetschef inom Hemgångstödsteamet.


ARBETSUPPGIFTER
Som planerare inom Hemgångstödsteamet har du ett självständigt och omväxlande arbete med uppgifter som varierar från dag till dag. Du är van att prioritera, hantera information och skapa struktur. Du bidrar med nytänkande för att systematiskt utveckla verksamheten. Ditt engagemang är stort och du har förmåga att samarbeta med ledning och medarbetare. Arbetsuppgifterna består i att bemanna akut- och planerad frånvaro, semesterplanering beställningar, fakturahantering, verksamhetsplanering. Du är ett stöd till enhetschefen gällande administrativa arbetsuppgifter.

Du arbetar självständigt i Heroma, Time care planering och Life care Planering


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har godkänd 3-årig gymnasieutbildning inom administration/ekonomi/logistik eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.

Vi vill att du har erfarenhet från administrativt arbete såsom planering, bemanning och administration. Du har datorvana och erfarenhet av arbete i de IT baserade systemen Phoniro care, Life care och mobil omsorg samt Life care planering och Heroma. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska samt innehav av B-Körkort för manuell växellåda.

Du har förmågan att arbeta med andra människor; att lyssna, visa empati och respekt. Du är prestigelös och uppmärksammar och belönar andras bidrag. Vidare vill vi att du har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Du är också duktig på att följa instruktioner, procedurer, lagstadgade krav och policys samt att förhålla dig till uppsatta tidsplaner.

ÖVRIGT
Omsorgsförvaltningens verksamhet riktar sig till äldre och personer som har behov av funktionsstöd samt till personer med behov av hemsjukvård. Verksamheten är funktionsindelad i fyra verksamhetsområden: stöd i ordinärt boende, stöd i vård- och omsorgsboende, hälso- och sjukvård samt funktionsstöd. I förvaltningen finns också myndighetsenheten, riksgymnasiet och hjälpmedelscentrum i Östra Skåne.

I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid.

Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer. Du kan också lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via växeln 044-13 50 00.

Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

Sammanfattning

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024