Prestigelös administratör till kundtjänst

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


SW söker för rekrytering till kund en administratör till deras kundtjänst. För att trivas i denna roll bör du vara i början av din karriär och trivas med många bollar i luften. Kunden är verksam inom media och sitter i trivsamma lokaler i Kista. Du välkomnas till ett härligt gäng kollegor på 6 personer.

Tjänstebeskrivning
I rollen på kundtjänst kommer du i huvudsak att besvara på mail från kunderna och handha deras prenumerationsärenden. Även en del telefonkontakt förekommer och du har själv ett antal kunder som du ansvarar för. Du kommer även att se till att hålla ordningen på dina kunders företagsstruktur. Då du har ett stort kontaktnät hos en kund kräver det att du är duktigt på att ta olika sorters personligheter.

I tjänsten ingår även att ibland besöka kunderna för att få en ännu större kundförståelse men även för att stärka kundrelationerna. Hos vissa av kunderna jobbar du i deras system vilket ställer krav på en god datorförståelse.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift samt att du har en stor datorvana. Du har tidigare jobbat i en administrativ tjänst minst ett år och gillar att jobba strukturerat samtidigt som du har kundkontakt.

Som person är du glad, social och kommunikativ. Du sprider positiv energi omkring dig och är serviceminded och stresstålig. Du jobbar prestigelöst och är flexibel samtidigt som du är noggrann och strukturerad.

Viktig information
Ovanstående är en rekrytering till kund med start 2015-08-03. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Skantz, 08-407 55 66

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Skantz
+46 8 407 55 66
Simon Jordal
+46 84075568
Stefan Lidman
+46 8 407 55 65
Marie Bergsman
08/407 55 55
Erik Bodin
+46 84075569
Marie Bergsman
+46 08-4075555
Ulrika Eklund
+46 40 665 51 50
Carina Johnsson
+46 8 407 55 62
Frida Bjerkman
+46 08 407 55 52
Anette Skantz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 11 juni 2015

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20 Box 7420
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024