PROJEKTADMINISTRATÖR!

Arbetsbeskrivning

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. För uthyrning till en av våra kunder inom statlig förvaltning söker vi en erfaren projektadministratör! De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att som projektadministratör ansvara för, leda, samordna och utveckla arbetet inom det administrativa området för projektverksamhet samt assistera två projektledare och projektgrupper. Dessutom ingår det i tjänsten att i mån av tid stödja distriktets två controllers. Huvudsakliga arbetsuppgifter: *ansvara för fakturahantering *ansvara för att handlingar läggs in i projektets digitala projektarkiv (IDA) tillsammans med projektingenjören *lämna dokument för registrering till diariet *assistera projektet med brev, mejl, uppföljningsrapportering *registrera in- och utgående posthandlingar i projektets ärendelogg *ansvara för protokoll och kallelser, delta vid möten Övriga arbetsuppgifter: *förbereda underlag för upphandling, bevakning av att leverantörer levererar handlingar i enlighet med kontrakterad upphandling (såsom försäkringar, garantier etc) *ritningshantering såsom kopiering, skanning och framtagning av pdf:er *beredning av dokument för tekniskt utlåtande och överlämning *resebokningar *kontakter internt/externt *ta hand om nya medarbetare och när medarbetare slutar *ta emot besök och vidarebefordra frågor till berörda att *serva medarbetarna med praktiska göromål i samband med besök, visningar, information och övriga evenemang *övrig kontorsadministration *hålla kontaktlistor, telefonlistor och dylikt uppdaterade *vara sammanhållande för projektets trivselaktiviteter Exempel på arbetsuppgifter ekonomiassistent: *Vara behjälplig i samband med månads- och kvartalsuppföljningar *Rapportering av ekonomiska data Uppdraget omfattar heltid, startar snarast och löper 1 år, med möjlighet till förlängning för rätt person. Du som söker ska ha god samarbetsförmåga, vara noggrann, ha god förmåga att kunna hantera arbetsuppgifter självständigt och ha administrativ vana med stort intresse för ordning och reda. Gärna tidigare arbetslivserfarenhet i liknande roll med goda referenser. God datavana med kunskap i Word, Excel och PowerPoint krävs för tjänsten. Kunskap i ekonomisystemet Agresso är en merit. Du ska gärna ha studerat ekonomi på gymnasienivå. Var noggrann med att beskriva dina kompetenser och tidigare arbetslivserfarenhet i din ansökan! Ansökningar behandlas löpande och tillsättning kan ske innan ansökningstiden gått ut!

Sammanfattning

Liknande jobb


Registerhandläggare

Registerhandläggare

14 oktober 2024

Community Advisor for Student Housing

Community Advisor for Student Housing

10 oktober 2024