Receptionist sökes till Stockholm

Receptionist sökes till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vårt erbjudande

Vi söker nu för kunds räkning en receptionist. Vi ser att du som söker tycker att det är viktigt med hög servicegrad och vill vara ansiktet utåt hos kund.
Är du driven, serviceinriktad, utåtriktad och initiativtagande? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Uppdraget beräknas starta omgående och är på heltid med placering i Järfälla. Urval och intervjuer sker löpnade, Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetet hos oss på Jobandtalent ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personlig utveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling. Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill arbeta heltid som receptionist hos vår kund, ett omväxlande och spännande arbete. Rollen innebär att:
- Vara företagets ansikte utåt och ta emot besökare
- Arbeta i receptionen i den dagliga driften
- Administrativa arbetsuppgifter
- Svara på samtal och mejl, såväl internt som externt.
- Posthantering
- Inköp

Erfarenhet

Yrkesmässig profil:
- Tidigare erfarenhet inom reception eller annat service yrke
- Språk: flytande svenska & engelska i tal och skrift.
- God datorvana och viss tekniskt utrustning

För att söka denna tjänst ser vi gärna att du har:
- Slutförd gymnasial utbildning
- Erfarenhet av liknande tjänst
- Uppfyller den yrkesmässiga profilen
- Serviceanda och stresstålighet
- Kunskaper i Officepaketet
- Goda kunskaper i engelska
- Teknisk kunnig
- En vilja att lära dig nya saker

Personliga kvalifikationer

Som person är servicemedveten, stresstålig, engagerad, nyfiken, lösningsfokuserad och trivs med att hantera flera parallella arbetsuppgifter. För att lyckas i tjänsten bör du tycka om att arbeta strukturerat och självgående. Vidare är lyhördhet viktigt, och att du är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus. Vi ser gärna att du har jobbat med service tidigare och har erfarenhet av en liknande roll! Det viktigaste är personlig lämplighet. Som receptionist är du ansiktet utåt vilket gör det viktigt att alltid bära ett leende på läpparna samt alltid vara professionell! Som person är du trevlig med ett gott humör och ivrig att alltid leverera bästa möjliga service. Du är organiserad och kan hålla många bollar i luften samtidigt. För att ge bästa support gäller det att vara intresserad av att lära sig och förstå verksamheten. Viktigt är också en god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Utöver detta ska du vara noggrann i ditt arbete och känna dig bekväm med att arbeta såväl självständigt som i team.

Lön och anställningsvillkor
Enligt avtal.
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag!
Startdatum
Omgående
Uppdragslängd
Tillsvidare

Kontaktpersoner på detta företaget

Sophie
0115001022
Niclas Gustafsson
011-130084
Magnus Andersson
130079
Britt-Marie Landström

Evelina Nilsson

Katarina Guzik

Kristina Peltola

Britt-Marie Landström

Katarina Guzik

Regionchef Hans Hansen
0115001041

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Pema People AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2021
  • Ansök senast: 25 mars 2022

Besöksadress

Ektorpsgatan 6
None

Postadress

Box 2004
Norrköping, 60002

Liknande jobb


3 maj 2024