Receptionist till Kompetenscenter Norrehed

Arbetsbeskrivning

Helsingborg är platsen för skapande och engagemang.
Här finns möjligheterna för dig som vill utveckla och utvecklas.
Helsingborg är staden för dig som vill något.

Arbetsmarknadsförvaltningen arbetar med arbetsmarknadsfrågor, vuxenutbildning, mångfaldsfrågor, försörjningsstöd och operativa näringslivsfrågor i Helsingborgs stad. Vi söker dig som vill arbeta i en dynamisk och kreativ organisation.

Läs mer om Helsingborgs stad och arbetsmarknadsförvaltningen på helsingborg.se


ARBETSUPPGIFTER
På Kompetenscenter Norrehed finns ett flertal enheter som på olika sätt arbetar med individer som behöver stöd för att finna sin plats på arbetsmarknaden. Vi arbetar bl a med coachning, arbetsträning, utredning av arbetsförmåga, matchning till arbete eller praktik, mångfaldsfrågor samt sysselsättning i form av daglig verksamhet för personer med funktionsnedsättning.

Du kommer att vara anställd i enheten Anpassad arbetsverksamhet, men arbeta som receptionist för all verksamhet på Kompetenscenter Norrehed.
Arbetet innefattar administrativt arbete och att ge god service till både deltagare/besökare och medarbetare i våra verksamheter. Det ställer krav på hög servicenivå såväl i telefon och mail som i de personliga mötena. I mindre omfattning kan det även bli aktuellt att fungera som handledare för personer med funktionsnedsättning i receptionen.
Som receptionist får du en framträdande roll i att alla besökare ska känna sig välkomna och få ett gott bemötande hos oss.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har
- adekvat gymnasieutbildning
- receptionist/serviceutbildning
- aktuell erfarenhet av administrativt arbete och arbete i reception
- goda kunskaper i MS Office
- god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift

Som person vill vi att du är positiv, service-minded och har ett mycket gott bemötande. Arbetet ställer också krav på att du är flexibel och handlingskraftig.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget Aditro Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Aditro Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Aditro Recruit 0771-704 704.

Kontaktpersoner på detta företaget

Enhetschef Lena Persson
042-10 65 78
Enhetschef Ingrid Olin-Månsson
042- 10 75 40
Servicesamordnare Pia Nielsen
042-10 57 73
Enhetschef Nidal Khalil
042-10 74 61
Enhetschef Edit Szinte
042 - 10 74 56
Enhetschef Mari Nidesjö
042-10 62 94
Samordnare Ylva Andersson
042-10 70 34
Samordnare Karin Svensson

Avdelningschef HR Kommunikation Annette Birr
042-10 39 28
Enhetschef Anette Frii
042- 10 78 69

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Helsingborgs stad, ARBETSMARKNADSFÖRVALTNINGEN
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt avtal.
  • Deltid. 62,5 %, 5 tim/dag Arbetstid kl 11.15 - 16.15 måndag-fredag Kan vid behov, sjukdom och ledighet för kollega utökas till heltid, 07.30 - 16.15 Tillsvidareanställning, tillträde: 2015-06-01 .
  • Publicerat: 25 februari 2015

Besöksadress

Kontaktcenter Stortorget 17 Helsingborg
None

Postadress

.
Helsingborg, 25189

Liknande jobb


1 maj 2024

30 april 2024