REGENT SÖKER FIRST LINE/HELP DESK KONSULT

Arbetsbeskrivning

I rollen som First Line/Help Desk support kommer du från dag ett att få ta ett stort eget ansvar och vi lägger stor vikt vid att du trivs med att arbeta kundorienterat. Arbetet innebär att hantera och lösa problem kopplat till användare av kundens olika IT miljöer. Det gäller att kunna sätta sig in i användarnas situation och trivas i rollen att vara spindeln i nätet.
Din Profil
Erfarenhet av Help Desk support.
Service minded
Stresstålig
Erfarenhet av administrativt arbete.
Teknikintresserad som snabbt kan sätta sig in i kundens behov
Kommunikativ och sätter alltid kunden i fokus
God vana av att arbeta med processer, rutiner och dokumentation
Goda kunskap inom office365 eller motsvarande
Goda kunskaper i Engelska och Svenska i tal och skrift

Meriterande
Praktisk erfarenhet av förvaltningsmodeller så som ITIL, PM3 eller motsvarande.
Arbetat med uppfyllnad av SLAer
Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande.

Om Regent
Som konsult på Regent får du en trygg anställning med bra förmåner i ett entreprenörsdrivet konsultbolag som värnar om individens utveckling. Detta kan vi bevisa genom att 2 år i rad utses till Sveriges, ja till och med Europas bästa arbetsplats av organisationen Great place to work.
Bifoga CV och personligt brev i ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Regent AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2020
  • Ansök senast: 17 januari 2021

Postadress

Norr Mälarstrand 22 0TR
Stockholm, 11220

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024

22 maj 2024