Reklamationshandläggare inom bank & Finans

Reklamationshandläggare inom bank & Finans

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på ett företag som värnar om kundupplevelsen och tror på att dela kunskap och samarbeta tätt med andra kollegor? Som handläggare på detta företag får du en unik inblick i finansbranschen och genom din analytiska förmåga så kommer du få grotta ned i ärenden och lösa dem på bästa sätt. Tjänsten är ett vikariat till och med 28 februari 2021 och vi söker dig för omgående start. Sök tjänsten redan idag!

OM TJÄNSTEN
Som medarbetare på bedrägerienheten hos detta företag har du en viktig roll i att hantera alla reklamationer avseende bedrägerier och säkerställa att kunderna är skyddade utifrån deras villkor. Teamet består av ett trevligt och härligt gäng med varierande erfarenhet inom området. Din anställning inleds av en gedigen introduktion där du kommer att gå bredvid en senior kollega. Kontoret ligger nära tunnelbanan och pendeltåg i centrala Stockholm. För detta uppdrag kommer vi att begära ett utdrag ur belastningsregistret.

ARBETSUPPGIFTER
* Kontakt med kunder och samarbetspartners via telefon och e-mail
* Behandla reklamationer och bedrägeriärenden från våra kunder med hög effektivitet och kvalité
* Ansvara för att regelverket från MasterCard följs
* Bidra till att optimera avdelningens processer och rutiner
* På bästa sätt bidra till att avdelningen når sina mål

VI SÖKER DIG SOM
* Du talar flytande svenska då kommunikationen sker främst på svenska
* Du har mycket goda kunskaper i engelska
* Har erfarenhet från kundservice
* Har god datorvana

Som person har du ett analytiskt mindset och arbetar strukturerat och noggrannt. Du är kommunikativ och en lagspelare ut i fingerspetsarna. Vidare är du lösningsorienterad och hungrig på att lära dig nya saker. I rollen krävs även att du är flexibel.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid t.om 28 februari 2021
* Placering: Centrala Stockholm
* Arbetstider: Kontorstider
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!
* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här


INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information mottages under intervjusteget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 25 mars 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


16 maj 2024