REKRYTERINGSTRÄFF ADMINISTRATIV ASSISTENT

Arbetsbeskrivning

RTH INTERNATIONAL EXPRESS AB är ett Talavera Ferrari familj företag. Det bildades den 1 oktober, 2001 för att tjäna den invandrade folkgruppen i Sverige med penningöverföring till sina länder. Under dessa tidiga år, företaget förbättrade dess rykte genom utmärkt service och förtjänat lojalitet av tusentals nöjda kunder.
År 2005 blev RTH INTERNATIONAL EXPRESS AB Master Agent Coinstar Money Transfer Limited, ett av världens största penningöverföring företag. Den här strategiska alliansen positionerar RTH starkare i Sverige. Detta möjliggör en bättre tjänst för att skicka pengar till ett konkurrenskraftigt pris och till de flesta städer i världen.
De principerna som styr RTH verksamhet är trovärdighet, tillit och respekt till våra kunder och alla kommersiella företag som vi gör affärer med. Vårt mål är att göra de här kontakterna och partnerskapen starkare för att bli mer konkurrenskraftiga. Att använda den mest uppdaterade teknologin samtidigt som man fortsätter att satsa på utvecklingen av vår närvaro i Skandinavien.
Att ge mer personlig service eftersom vi anser att detta har varit vår främsta utvecklingsmotor.
Vi kan försäkra er om att all RTH personal har passion för sitt arbete.

Vi söker nu 3 st. administrativ assistenter till vårt kontor samt våra dotterbolag.
Vi söker i första hand dig som är berättigad till nystartsjobb eller instegsjobb och som är motiverad att utvecklas och som pratar andra språk då vi har kontakt med personer som kommer från andra kulturer. Du måste dock kunna svenska åtminstone motvarande SFI D nivå.

Du som passar på denna beskrivning är välkommen till rekryteringsträffen på Arbetsförmedlingen Rinkeby-Kista den 8/10 kl. 10:15. Glöm inte ditt CV!

VÄLKOMMEN

Sammanfattning

Liknande jobb


16 maj 2024