Sales Coach

Arbetsbeskrivning

Till vår verksamhet i Dals-Ed söker vi en Sales Coach. Sales Coach i vår organisation ansvarar för att leda och administrera ett kundserviceteam med fokus på försäljning för att nå uppsatta säljmål. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att motivera, coacha och utveckla teamet för att alltid ge professionell service till våra betydelsefulla kunder, samt att nå uppsatta mål enligt Sykes Mission. Sales Coach rapporterar till Account Manager här i Dals-Ed. Vi söker en person som trivs i ledarroll, är strukturerad och med en drivande förmåga. Du tycker att det är stimulerande att se människor utvecklas. Du är noggrann men ändå effektiv och stresstålig och du gillar att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker. Tidigare erfarenhet av försäljning med goda resultat krävs för tjänsten. Tidigare erfarenhet av arbete inom Call Center branschen och ledarskap är meriterande. Koncernspråk är engelska. Intervjuer sker löpande. Märk din ansökan "Sales Coach" SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare. Bolaget är noterat på NASDAQ och har nu mer än 30000 anställda och 45 verksamtheter globalt. Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg och Stockholm, samt Åbo i Finland och Odense i Danmark. Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen

Sammanfattning

Postadress

BOX 42
ED, 66821

Liknande jobb


Verksamhetschef

20 augusti 2010

22 april 2010

23 juli 2010

30 mars 2020