Samordnare med personalansvar

Arbetsbeskrivning

Service & Samordning är en verksamhet inom Serviceförvaltningen som arbetar med internservice åt förvaltningar och stadsdelar inom Malmö Stad. Uppdragsområden inom enheten gäller bland annat reception, administration, kontorsvaktmästeri, konferenshantering samt andra stödfunktioner till verksamheterna. Vi söker medarbetare som kan utveckla och leda utifrån Serviceförvaltningens vision" Vi skall aktivt medverka att det går bra för våra kunder". ARBETSUPPGIFTER Som samordnare inom Service & Samordning ingår du ledningsgruppen för enheten och har ansvar för personal, ekonomi, planering, uppföljning och utveckling inom ditt område samt att detta sker i riktning mot gemensamma mål. Stort fokus i arbetsuppgifterna kommer att ligga på att utveckla och effektivisera verksamheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med relevant högskoleutbildning och som har dokumenterad erfarenhet av ledarskap samt erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Då fokus kommer att ligga på förändring och effektivisering av verksamheten ses erfarenhet att sådana processer som meriterande. Kunskaper om Malmö Stad är önskvärt. Vi söker en person som är kommunikativ, drivande och kreativ. Som medarbetare inom Serviceförvaltningen är det viktigt att vara smidig och ha servicekänsla samt vara innovativ i din relation mot kunderna. Körkort är ett krav då stödtjänsterna till kärnverksamheterna är utbredda över Malmö Stad.

Artiklar i detta ämnet

  1. Bra ledare som chef

Sammanfattning

Liknande jobb


Enhetschef - sommarvikarie

24 februari 2010

Chef till överförmyndarkontoret

9 mars 2010

Arbetsledare till Arbetsmarknadsenheterna i KAK

11 februari 2010

Lantmäteriet söker chef till Västerås, div F.

3 augusti 2010