Secor i Sundsvall söker Projektadministratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi fortsätter att växa och utveckla vår verksamhet i Norrland, och behöver en ny kollega som ska jobba med administrativa sysslor på vårat kontor i Sundsvall. Har du möjligen erfarenhet från fastighets- och byggbranschen kanske du är den vi söker.

Du kommer att bli en viktig del i vårt dagliga arbete med att skapa trygghet och nytta för fastighetsägare och boende i flerbostadshus.
I rollen som projektadministratör kommer du att hantera administrativa uppgifter kopplat till både ekonomi, logistik, order och projektadministration.

Du blir vår viktiga spindel i nätet! Med tjänsten följer möjlighet att utveckla rutinerna inom ditt område.

Arbetsuppgifter inkluderar:

• Orderhantering
• Projektadministration
• Planering/tidsbokning
• Kundservice projekt


Kompetensprofil
- Vi söker dig som har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska.
- Du är van administratör, har hög servicekänsla och gillar att utveckla.
- Du har en naturlig förmåga att skapa god kontakt med människor.

Mer information
- Du kommer att arbeta på vårat kontor i Sundsvall.
- Rent belastningsregister är ett krav.
- Körkort B fordras.
- Varaktighet: Tillsvidareanställning ca 70-100% eller enl. ök (provanställning).
- Ersättning: Fast månadslön.
- Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
VD/Projektledare Peter Strid, peter.strid@secor.se 070-3827926
Skicka in din ansökan genom att maila CV samt personligt brev senast 2021-03-31 till: peter.strid@secor.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SECOR AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2021
  • Ansök senast: 9 april 2021

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024