Serveringsansvarig - Service Lead, Breakfast & Waiter Services, Scandic Väs

Serveringsansvarig - Service Lead, Breakfast & Waiter Services, Scandic Väs

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Serveringsansvarig - Service Lead, Breakfast & Waiter Services till Scandic Västerås.

Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt och glatt ansikte som hälsar välkommen. Tillsammans med övriga teamet på hotellet skapar du en gästupplevelse i världsklass.

Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd. Där vi utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet!

Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic och oss på Scandic Västerås!

Vad innebär rollen som Serveringsansvarig - Service Lead, Breakfast & Waiter Services?

I rollen som Service Lead är du ansvarig för värdskapet, serveringen och medarbetarna i restaurangen under ditt arbetspass. Förutom att vara en del av och arbeta dagligen i driften, har du den övergripande överblicken över gästflödet i restaurangen och ser tillsammans med teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter och utförs enligt våra uppsatta rutiner, policys och värderingar.
Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen under ditt arbetspass. Du utbildar nya medarbetare och avlastar vid behov Service Team Manager F&B med vissa administrativa arbetsuppgifter. Tillsammans med Service Team Manager F&B arbetar du även med utvecklingen av restaurangen och dess medarbetare.

Vem är du?

För att passa i rollen tror vi att du har flera års erfarenhet av liknande arbete inom branschen. Du har både förmåga och vilja att arbeta med ett driftsnära ledarskap. Du är trygg i ditt ledarskap och har integritet och säljdriv. Allra viktigast är dina personliga egenskaper och din inställning.
För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter, ditt team och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster och dina medarbetare.

Information om tjänsten:

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Tjänsten innebär arbete både tidig morgon, dag, kväll och varannan helg.
Intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan.
Startdatum enligt överenskommelse.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan.
I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet.

Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic Västerås!


Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Scandic Hotels Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2022
  • Ansök senast: 18 september 2022

Besöksadress

SVEAVÄGEN 167
None

Postadress

SVEAVÄGEN 167
Stockholm, 11346

Liknande jobb


25 maj 2024

25 maj 2024

25 maj 2024