Service Center Konsult inom HRM-system till Visma Enterprise

Arbetsbeskrivning

Visma erbjuder programvara och tjänster som förenklar, digitaliserar och effektiviserar affärsprocesser inom privat och offentlig sektor. Koncernen verkar i Norden, Benelux, Centraleuropa och Östeuropa. Med fler än 11 000 anställda, 1 000 000 kundavtal och en omsättning på 1 526 miljoner euro under 2019 är koncernen ett av de ledande programvaruföretagen i Europa. Besök Visma.se

Läs mer om vårt Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.

Vi söker nu en vikarierande Service Center konsult till vårt Service Center-team i Ängelholm.
Vi söker dig som är serviceminded,driven och brinner för kundbemötande över förväntan. Vill du jobba i en varierande roll där du har möjligheten att bygga varaktiga kundrelationer kombinerat med att forma framtidens servicenivå inom vårt företag?
Läs då mer om tjänsten nedan!

Om rollen
Du kommer självständigt och tillsammans med dina kollegor erbjuda service av hög kvalitet, samt stärka våra kundrelationer. Du hanterar inkommande serviceärenden, där du koordinerar och hjälper våra kunder med deras frågeställningar. I rollen som Service Center medarbetare kommer du även att arbeta med att serva både kunder och kollegor internt inom vårt HRM-system Agda PS.Din placeringsort är Ängelholm. Tjänsten är ett vikariat.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

Inkommande serviceärende via telefon och digitalt
Koordinering av kundens frågeställningar till rätt del av organisationen
Behovsanalys av kundernas befintliga förutsättningar
Support via ärendesystem och mail
Ärendehantering
Felsökning i varierande miljöer
Problemlösning
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en positiv och lösningsorienterad inställning samt lätt för att se helheten. Som service center konsult är du en viktig del i verksamheten där du erbjuder både service, support och tydlig information internt och externt. I rollen är det viktigt att du har ett självständigt driv, är kreativ, ser möjligheter och tillsammans med kollegor och chef skapar de bästa förutsättningarna för att vi ska ha nöjda kunder. Vidare är du en orädd person med god struktur i din administration. Du är en person som kan ta ansvar för och driva egna processer samt skapa kontakter och underhålla befintliga kundrelationer. Vi tror att du har en relevant och dokumenterad erfarenhet av service och kundbemötande.

En eller flera av följande kompetenser är meriterande:

Erfarenhet av kundservice/Kundtjänst
Erfarenhet av relationsbyggande verksamhet
Erfarenhet av behovsstyrd försäljning
Erfarenhet av lönesystem
Erfarenhet av Agda PS

Vad erbjuder vi?
Hos oss jobbar du i en av Europas ledande IT-koncerner som kännetecknas av stark framåtanda, prestigelöshet och entreprenörskap. Vi är stolta över våra kompetenta och engagerade medarbetare och vi tror att engagemang skapas genom utmaningar, trygghet samt flexibilitet.
Visma är mer än bara systemlösningar- våra lösningar svarar på riktiga utmaningar med syfte att förenkla våra kunders vardag och ge dem möjligheten att arbeta smartare. Vi är här för att bidra till tillväxt och välstånd för företag och samhälle. Tack vare våra lösningar förbättrar vi affärer, karriärer och liv.

Ansökan
Du söker tjänsten via länken. Vi kommer att genomföra urval och kalla till intervjuer löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Dock senast den 11 april 2021.
Har du frågor eller önskar mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Michelle Barmer Theander, Service Center Manager Agda PS
michelle.barmer@visma.com Telefon +46703041814

Vill du veta mer om Visma Enterprise?
Visma Enterprise ingår i en av Europas största IT-koncern. Vi levererar lösningar som effektiviserar verksamhetskritiska processer för både privat och offentlig sektor. Den breda produktportföljen rymmer flera marknadsledande system, som Personec P, Agda PS, HR-plus, Medvind och Visma Sesam. På våra 12 kontor i Sverige arbetar ca 430 anställda och våra lösningar producerar fler än 1 650 000 lönespecifikationer varje månad. Vår vision är att utveckla lösningar för ett mer hållbart samhälle.

Läs mer om vår Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniel Svensson
+46 10 141 1580, +46 70 413 1811
Ann-Katrin Karnevald
+46 101413793, +46 705426196
Mårten Kihlbom
+46 101413795, +46 708517777
Elisabeth Mjöbring
+46 1533, +46 761330773
Kristin Johansson
+46 10 141 37 84, +46 761030986
Mikko Keinonen
+46 70280 19 98
Carita Öhman
+46 708664409
Sofia Skötte
+46 10 1411 492, +46 70 608 29 34
Mikael Marthinsen
+46 10-141 38 24, +46 70-675 97 82
Jenny Edenberg
+46 72 857 01 82

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Visma Enterprise AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2021
  • Ansök senast: 11 april 2021

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34212
STOCKHOLM, 10026

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024