Service och Supportchef till Axentia Technologies AB

Service och Supportchef till Axentia Technologies AB

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och målmedveten person som vill anta utmaningen att jobba i en teknisk utmanande miljö, med innovativa och samhällsnyttiga produkter och tjänster? Är du också en trygg ledare som genom att involvera och motivera skapar engagerade medarbetare, där ni tillsammans har som mål att ge bästa möjliga service till våra kunder?

I rollen som Service- och supportchef driver du företagets service och supportavdelning som ansvarar för underhåll och utveckling av servicedelarna i våra avtal. Avdelningens uppgift och främsta syfte är att vara tillgängliga för att stötta våra kunder när det kommer till frågeställningar både vad gäller hårdvara och mjukvara. I tjänsten har du daglig kontakt med kunder i supportfrågor, förebyggande- och avhjälpande service. Detta förutsätter också ett nära tvärfunktionellt samarbete internt. Du har i dagsläget personalansvar över två personer men avdelningen kommer troligen växa ytterligare inom kort.

Service och supportavdelningen går också in och tar hand om installationsprojekt där ni har direktkontakt med kunden och underleverantörer för att utföra tjänster. I rollen ingår även att hitta och utveckla ett bredare segment av underleverantörer och partners.
Vi söker dig som har en gedigen teknisk bakgrund och erfarenhet av kundnära arbete. Kanske har du en projektledarbakgrund? Meriterande om du har arbetat med infrastrukturprojekt. Vi ser gärna att du har arbetat med underleverantörer sedan tidigare.

Som person är du målmedveten och systematisk i ditt arbetssätt. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.

Vi tror att du i tidigare roller har haft personalansvar och du förespråkar ett ledarskap som involverar, motiverar och engagerar.

Din sociala kompetens och kommunikationsförmåga är god och du har en har en grundtrygghet i din yrkesprofession, som medför att du uppfattas som pålitlig och förtroendeingivande i alla lägen.

Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Kan du även tyska är det meriterande.

För att trivas hos oss så bör du som person vara ödmjuk och flexibel i ditt förhållningssätt. Din drivkraft är stark och du strävar alltid efter att bli bättre tillsammans med dina kollegor. Vi är stolta över vårt team och vår produkt, det vill vi att du ska vara också!

Headquartered in Mjärdevi Science Park, Linköping, Sweden, Axentia creates and develops cutting edge Display Systems for the public transport sector as well as cost-effective Alarm Systems for rescue organizations. With over 15 years of experience and a dedicated staff, Axentia has become a major player in these business areas.
Axentia has a unique competence in low power electronics design, mobile network communication and FM data broadcasting which are corner stone technologies in our product portfolios.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Axentia Technologies AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 19 juni 2022

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024