Servicedesk Agent till ledande fastighetsaktör!

Servicedesk Agent till ledande fastighetsaktör!

Arbetsbeskrivning

Har du ett tekniskt intresse och vill arbeta som Servicedesk Agent inom ett företag som verkligen sticker ut inom fastighetsbranschen? Nu har du möjlighet att bli en del av ett av Nordens ledande fastighetsaktörer som fortsätter att forma framtiden för kommersiella fastigheter på ett innovativt och ansvarsfullt sätt. Välkommen in med din ansökan!

 

OM TJÄNSTEN: 

Som Servicedesk Agent kommer du att arbeta i en teamorienterad miljö och vara en del av den interna IT-supporten för ett stort fastighetsbolag. Du kommer främst att arbeta med intern IT och hjälpa till med ärenden och support för företagets anställda. Det är ett spännande och nytänkande företag med fokus på kommersiella fastigheter. Du kommer att arbeta på deras kontor, som är centralt beläget i Göteborg i deras fina lokaler. Företaget erbjuder en trivsam arbetsmiljö med många aktiviteter och evenemang, som sommarfester och frukost en gång i veckan. Du kommer tillhöra ett mindre team där det erbjuds regelbundna uppföljningar för att säkerställa din utveckling och trivsel på arbetsplatsen.

Exempel på arbetsuppgifter:

Hantera ärenden som kommer in via ärendehanteringssystemet Zendesk.
Teknisk support för datorer och mobila enheter.
Assistera användare med inloggning, lösenordsåterställning och andra IT-relaterade frågor.
Skapa och hantera användarkonton i Microsoft-miljön, inklusive Active Directory och Office 365.

VI SÖKER DIG SOM:
Har tekniskt intresse och lätt för att lära dig nya system och verktyg.
Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift, då båda språk kommuniceras internt och externt.


Det är meriterande om du har erfarenhet av:

Ärendehanteringssystem, med fördel av Zendesk.
Microsoft-miljön, inklusive Active Directory och Office 365.


Vidare kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet och för att trivas i rollen tror vi att du som person är lösningsorienterad och har förmågan att hantera flera ärenden samtidig. Du är handlingskraftig, serviceinriktad och trivs med att arbeta i en teammiljö och har viljan och ambitionen att dela din kunskap med kollegor.

 

OM ANSTÄLLNINGEN: 

Detta är ett konsultuppdrag där du initialt kommer att vara anställd av Friday. Ambitionen från både kundföretaget och vår sida är att du därefter blir direktanställd hos dem. 

ÖVRIG INFO:
Omfattning: Heltid
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Placering: Göteborg
Rekryteringsansvarig: Elin Samuelsson
Lön: Fast månadslön


Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

 

OM FRIDAY: 

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. 

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! 

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Friday
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2023
  • Ansök senast: 7 augusti 2023

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024