Servicedesk-tekniker sökes till Umeå (6st)

Servicedesk-tekniker sökes till Umeå (6st)

Arbetsbeskrivning

Teknikspecialister/Servicedesk Support
Ort: Umeå
Omfattning: Heltid (100 %)
Startdatum: Omgående efter avtalets undertecknande
Längd: Till och med 2025-12-31
Språkkrav: Svenska
Om uppdraget
Vi söker nu ett team på 6 teknikspecialister/servicedesk support för att stärka upp vår kunds servicedesk i Umeå.
Som teknikspecialist kommer du att ingå i ett team för ett eller flera objekt och rapportera till ansvarig teamledare. Ditt uppdrag innebär att, enligt en fastställd och godkänd plan, säkerställa att verksamheten får det teknikstöd som efterfrågas samt att de förändringar som genomförs passar in i den befintliga tekniska miljön.
Uppdraget är en del av teknikleveranserna inom centrum för informationsteknik och medicinsk teknik. Rollen kan även innefatta deltagande i olika projekt och uppdrag inom regionen.

Vi söker dig som har:
Relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet inom IT och slutanvändarsupport.
God grundläggande teknisk kompetens och förmågan att lyssna, analysera och skapa förtroende och engagemang på alla nivåer i en organisation.
Minst 1-2 års erfarenhet av en liknande roll.
 

Rekryteringsprocessen
Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av en intervju med Barona och därefter vår kund och efterföljande referenstagning. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnea Lundström, linnea.lundstrom@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2025
  • Ansök senast: 3 mars 2025

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010