OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos vår partner.
Om företaget:
A3 är ett tjänsteföretag som erbjuder lösningar inom IT och telekom till privat och företagskunder över hela landet. Rollen och A3 erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och visar intresse samt fantastiska friskvårdsförmåner och självklart det som följer med kollektivavtalet.
Arbetsuppgifter:
I rollen som servicedesktekniker ansvarar du för teknisk driftsättning och support, förändringar, uppsägningar och support av företagets tjänsteportfölj, med primär inriktning på växelanslutningar och telefoni mot företagskunder.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att tillsammans med kollegor ansvara för att samtliga ordersteg som arbetsgruppen ansvarar för blir hanterade. Du har den slutkundskontakt som krävs för genomförandet av ordrar utefter befintlig process samt hittar de bästa lösningarna utifrån kundernas behov.
Vidare hanterar du ärenden i företagets ärendehanteringssystem inom utsatta hanteringstider både via telefon och mail. Tillsammans med produktledning utvecklar och uppdaterar du tjänster, support- och driftsättningsprocesser.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning med fördel inom teknik
• Yrkeserfarenhet inom teknisk support av telefoni- och växeltjänster på företagssidan
• Goda färdigheter svenska och engelska
Vi söker dig som har en god känsla för service och som trivs med att vara ansiktet utåt mot kunderna. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera både internt och externt. Du tycker om att lösa problem och försöker alltid hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs du med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Umeå
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Servicedesktekniker, telefoni & växeltjänster, Servicedesk, Support, tekniker, supporttekniker, 1st line, 2nd line, drifttekniker, service, telefonisupport, bredband
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund