OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalcentralen AB är ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi hjälper våra kunder med personalresurser inom industri & logistik i Öresundsregionen. Personalcentralen AB skräddarsyr och erbjuder helhetslösningar eller enskilda tjänster inom personalområdet. Grunden i vår verksamhet utgörs av uthyrning av arbetskraft, främst lagerarbetare, truckförare, operatörer och montörer för enklare industriarbeten. Därutöver erbjuder vi professionell rekryterings- och urvalsservice för alla tjänster och vi levererar omställningsstöd åt varslade eller uppsagda medarbetare och jobbcoachning åt arbetssökande. Vi söker nu till vår bemanning en serviceinriktad orderhanterare Arbetsuppgifterna består i huvudsak av orderregistrering, prisregistrering, bokning av transporter och diverse administrativa göromål. Telefonen och datorn blir dina främsta verktyg, därför är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i både skrift och tal. Det är meriterande om du även förstår och kan göra dig förstådd på danska. Även enklare bokföring och fakturering ingår i tjänsten, du bör därför ha viss kunskap och intresse för ekonomi. Affärssystemen Movex och Igloo används på företaget och vi ser det som meriterande om du har arbetat i någon av dessa program. Vi lägger en stor vikt vid dina personliga egenskaper då arbetet även innefattar kundkontakt. Därför är det viktigt att du har en hög social kompetens. Som person ser vi att du är noggrann, serviceinriktad, självgående och stresstålig. Tjänsten är med placering i Eslöv och är ett längre vikariat Rekrytering sker löpande