OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Ansvara för att ta in data som ledtid, ursprungsland, vikt etc från leverantörer och uppdatera detta i vårt affärssystem Movex.
Ansvara för att skicka ut frågor och ta emot och analysera svar med hjälp av
verktyget Supplier Collaboration Portal
Analysera uteliggande inköpsorder och förebygga kommande problem
Ansvara för support till teknik/produktion då ordinarie ansvarig är på semester
Bevaka och åtgärda olika typer spärrar i systemet
Supporta ordinarie personal med mindre projektuppdrag
Utbildningskrav
Högskole/Universitetsnivå
Kompetenskrav
Du är självständig och har ett strukturerat arbetssätt. Du har lätt att uttrycka dig både på svenska och engelska.
Arbetet innebär kommunikation externt med våra leverantörer såväl svenska som utländska samt internt med vår produktion, teknikavdelningar samt fakturaavdelning
Arbetet sker i vårt affärssystem Movex.
Personlighet
Du är en strukturerad person med ett utpräglat affärssinne, du gillar ordning och reda.
Lokalisering
Klerkgatan 21 i Örebro
Övrigt
Antal veckor: juni-augusti enligt överenskommelse
Arbetstid: Dagtid
Låter det intressant?
Skicka då din ansökan redan idag med CV och personligt brev till sommarjobb2014@se.atlascopco.com
Urval kommer att ske fortlöpande.
Märk din ansökan med: Strategiskt inköp
Kontaktpersoner på detta företaget
Vice President Supply Chain MRS Mats Rignell
076-7214656
HR Manager Caroline Blom
019-6707240
070-8114748
HR Manager Caroline Blom
070-8114748
Business Controller Daniel Hessel
070 8215904
HR professional Ingela Ranki
019-5031282
Manager Vehicle design Daniel Sellberg
019-6707566
019-7682593
HR professional Johanna Astvald
019-6707840
Johanna Astvald
019-6707840
HR professional Johanna Astvald
0196707840
HR Manager Caroline Blom
+46196707240