Sommarvikarie, Håby

Sommarvikarie, Håby

Arbetsbeskrivning

Think Global, Work Local with Maersk Customs Service! (f.d. KGH Customs Services)

Are you ready to be part of an organization on an industry-defining transformation journey that will change the world?

Maersk, a global leader in logistics, is on a journey to transform the logistics industry and Customs Services is at the heart of this integrator strategy. With end-to-end customs visibility, Maersk Customs Services, offer global reach and local expertise to help customers navigate customs processes, and seamlessly coordinate their supply chains, ensuring the timely movement of goods.

To work at Maersk Customs Services is to work with the world. With over 60,000 unique customers, actively trading in 139 countries worldwide with a global delivery network spread across 113 countries, you will be working in a truly international environment.

Our end-to-end logistics services is constantly improving and with that our growing suite of digital solutions as well, which you can use to your benefit as part of our team in Customs Services.

Find yourself welcome in our diverse and inclusive culture, working alongside a team of more than 2,200 trade and customs experts around the world, where you are valued for who you are and rewarded for what you bring.

Are you ready to play your part in this?


Vi söker en sommarvikarie till vårt kontor i Håby


Vi söker dig som är över 18 år, som har goda språkkunskaper och gillar administrativa arbetsuppgifter.


Att jobba hos oss innebär huvudsakligen att skriva tullhandlingar för våra kunder vid import och export. Vi erbjuder ett roligt och utmanande arbete. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men då vi sätter kunden i centrum ställer vi höga krav på din servicekänsla och din förmåga att lösa kundens uppdrag på ett snabbt,
noggrant och trevligt sätt.


Du är ansvarstagande och trivs bra med att arbeta både självständigt och i team samt bör klara stressiga situationer.
Vi är ett front office, vilket betyder att vi har kontakt med chaufförer dagligen och har schemalagd arbetstid.


Du kommer till en arbetsplats med trevliga arbetskamrater och där vi erbjuder intern upplärning och goda möjligheter att utvecklas. Hos oss blir du en del i ett internationellt företag som erbjuder ett stimulerande arbete med positivt arbetsklimat.


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att:
• Administrera tulldeklarationer
• Tolka regelverk
• Klassificera varor
• Ha en god dialog med kunder, Tullverket och andra myndigheter

Vi söker dig som vill ha ett varierande och utvecklande jobb. Är serviceinriktad med förmåga att lösa kundens uppdrag på ett snabbt, noggrant och trevligt sätt.

Det vore kul att ha dig i vårt team – välkommen med din ansökan!


Intervjuer görs löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cluster Manager Christian Juul-Nyholm

Operations Manager Maria Sturgis

Equipment Manager, Scandinavia Rune Martensen
+46 733 710014
Manager, Accounting & Reporting Jenny Haraldsson
+46 733 710045
Customer Service Manager Anna Borglin
+46 733 7100
Sales Support Manager Sandra Corneliusson
+46 733 710011
General Manager, Sales Sweden Joakim Palm
+46733710040
Manager, Customer Experience Petra Bernander
+46317511605 +46733710005
Manager, Safmarine Scandinavia Christian Engdahl
+46733710009
Manager Customer Service Pernilla Falkendal
+46 733 710041

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maersk Sverige AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2024
  • Ansök senast: 11 mars 2024

Besöksadress

Mölndalsvägen 24, 3tr
Göteborg

Postadress

Box 1115
GÖTEBORG, 40523

Liknande jobb


Customs Process Administrator

Customs Process Administrator

28 mars 2024

22 mars 2024

Customs Process Administrator, Strömstad

Customs Process Administrator, Strömstad

5 mars 2024

Customs Process Administrator, Ørje

Customs Process Administrator, Ørje

25 januari 2024