Student med tekniskt intresse till Vismas tekniska support

Student med tekniskt intresse till Vismas tekniska support

Arbetsbeskrivning

Är du student och vill ha ett meriterande extrajobb under perioden februari-april? Är du dessutom serviceminded med tekniskt intresse? Sök tjänsten omgående och bli en del av Prismas tekniska support!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Vetenskapsrådets räkning en student till Prismas tekniska support. Dit vänder sig forskare med frågor rörande ansökningar om forskningsmedel. Under perioden februari till april är det högtryck för ansökningar varför Prisma behöver förstärka sin tekniska supportfunktion med en extra resurs på deltid. De första veckorna kommer du att utbildas i de system som används. Du kommer att arbeta i det befintliga supportteamet och tillsammans ansvara för att positionen är bemannad.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund.

Du erbjuds


* Ett flexibelt och meriterande arbete vid sidan av studierna


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som supportmedarbetare vid Prisma agerar du teknisk support vid inkommande ärenden från forskare som ansöker om forskningsmedel. Detta sker via ärendehanteringssystem och chattverktyg där du svarar på frågor av återkommande karaktär. Du förväntas efterhand navigera självständigt i Prisma för att kunna besvara frågor. På ett pedagogiskt vis förklarar du hur personen i fråga ska gå tillväga.

Du kommer till exempel att:
* Dagligen svara på ärenden via ärendehanteringssystemet Jira Service Desk samt chattverktyg. När ansökansdeadline närmar sig ökar trycket och då kan det vara aktuellt att återkoppla per telefon.
* Navigera i Prisma för att på bästa sätt lösa inkommande ärenden.
* Agera filter på inkommande ärenden genom att förstå vilka ärenden du själv ska svara på och vilka ärenden som behöver skickas vidare internt.

VI SÖKER DIG SOM
* Kommunicerar obehindrat och pedagogiskt på svenska och engelska
* Har ett tekniskt intresse
* Är studerande med möjlighet att arbeta ca 20-25 timmar i veckan enligt överenskommet schema
* Arbetslivserfarenhet av 1st line support eller kundtjänstvana är meriterande

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Självgående
* Flexibel


Övrig information


* Start: 1 februari
* Omfattning: Deltid, ca 20-25 timmar/vecka fram till april
* Placering: Stockholm City, Västra Järnvägsgatan eller distans
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vetenskapsrådet är en myndighet under Utbildningsdepartementet, som har en ledande roll att utveckla svensk forskning av högsta vetenskapliga kvalitet och därmed bidra till samhällets utveckling. Utöver finansiering av forskning är myndigheten rådgivare till regeringen i forskningsrelaterade frågor och deltar aktivt i debatten för att skapa förståelse för den långsiktiga nyttan av forskningen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2020
  • Ansök senast: 27 december 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024