Student till administrativ kundtjänst med start i början av december

Student till administrativ kundtjänst med start i början av december

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att få in en fot på återvinningsföretaget Suez! Vi söker dig som främst kan hoppa in på fyra pass i december: 10e, 11e, 29e och 30e. Efter årsskiftet finns goda möjligheter att ha detta som ditt extrajobb vid sidan av dina studier. Då behovet är på kort varsel behöver vi få in din ansökan redan idag – därför behöver inte du lägga ner en längre tid på ditt personliga brev utan skriv istället en kort motivering till varför du vill ha detta jobb. Välkommen in med din ansökan!

ARBETSUPPGIFTER
Suez tar emot avfall (bland annat byggavfall, betong, tegel) från sina kunder. De tar emot cirka 80-100 inleveranser per dag. Din roll i detta är att sköta enklare administration, främst registrering i samband med inkommande företagskunder. Du hanterar också frågor kopplat till anläggningen (guidning, instruktioner) som kan komma både över telefon och i möte med kunderna på plats. På sikt kan det finnas möjlighet att du också får sköta fakturering.

VI SÖKER DIG SOM
* Studerar på eftergymnasial nivå med minst tre terminer kvar av dina studier
* Har god datavana, främst i Office-paketet
* Har körkort och tillgång till egen bil, för att enkelt ta dig till anläggningen

Som person söker vi dig som gillar att arbeta självständigt. Du har inga problem med att jobba i ett högt tempo när det händer flera saker samtidigt. Det är till fördel om du har ett teknsikt intresse.

Övrig information


* Start: Omgående, vi kan till viss mån anpassa din första dag efter ditt schema – men du bör gå en dag introduktion innan den 10/12.
* Omfattning: Deltid
* Placering: Forsbacka, cirka 20 minuter utanför Gävle
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Suez önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2020
  • Ansök senast: 2 januari 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024