Support Manager till växande bilföretag!

Support Manager till växande bilföretag!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som älskar att jobba med processutveckling, problemlösning och kundservice i en central roll inom Remarketing Operations. Trivs du med att identifiera och utveckla effektiva processer? Är du en person som har fallenhet för att se helheten och samtidigt kunna bryta ner ett problem och införa lösningar? Då kan denna tjänst vara något för dig!
Om oss
Vi är Europas största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar, med närvaro på 30 marknader och med fler än 4000 anställda globalt. På vår unika e-handelsplattform har vi tusentals bilar och når kunder över hela Europa. Vi erbjuder våra kunder en öppen och säker försäljningsprocess av begagnade bilar. Vi expanderar och nu kan du vara med på en spännande resa när vi växer på den nordiska marknaden.
Din roll
Vi söker dig som vill ha en utmanande operationsroll där du är en nyckelspelare i att driva utvecklingsprojekt inom ramen för operations och support med betoning på process, logistik, administration och service.
I rollen som Support Manager inom vår support kommer du att arbeta proaktivt med att utveckla och effektivisera såväl nya som befintliga flöden inom ovannämnda områden på vår Remarketingavdelning. Detta med syfte att skapa robusta och effektiva processer internt likväl som extern för våra kunder och partners. Samtidigt är du del av Remarketing Operations-teamet i hanteringen av den löpande administrationen av orders, betalningar, logistik och kundadministration.
Tjänsten är på heltid, 40h/veckan. Tillsättning sker omgående eller enligt överenskommelse.
Din kompetens
Du har en kandidatexamen inom ekonomi eller motsvarande och troligen arbetat något- eller några år med liknande arbetsuppgifter, gärna innehållande processutveckling.
För att lyckas i rollen tror vi att du har goda tekniska kunskaper i Excel / Google Sheet och en fallenhet att snabbt sätta dig in i nya digitala verktyg. Förutom utmärkta kunskaper i svenska kommunicerar du även effektivt på engelska i tal såväl som skrift. Har du ett bilintresse är detta meriterande, men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Personliga egenskaper
Vi tror att du är en prestigelös och självgående person som har lätt för att sätta sig in i nya system, är strukturerad och har en mycket god problemlösningsförmåga. Du har lätt för att zooma ut och se helheten och har samtidigt en förmåga att bryta ner ett problem och hitta möjliga lösningar. Du är kommunikativ och trivs i en föränderlig miljö och har mycket lätt för att samarbeta med andra.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Du arbetar i en självständig och ansvarsfull roll i ett snabbväxande e-handel- och fordonsföretag. Miljön är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier, korta beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter. Vi vill att du ska må bra och trivas hos oss på Auto1 så därav erbjuder vi dig friskvårdsbidrag och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Vi håller till i fina, ljusa lokaler i Bromma i Stockholm.
Ansökan
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Du är varmt välkommen med din ansökan (CV och personligt brev) via ansökningsknappen nedan.
Kontakt
Ylva Gamrell
Junior Talent Acquisition Manager
+46 76 324 80 19

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VKDB Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Besöksadress

Sveavägen 31
Stockholm

Postadress

Sveavägen 31
Stockholm, 1134

Liknande jobb


16 april 2024

Avgiftshandläggare/verksamhetsutvecklare till Vård & omsorg

Avgiftshandläggare/verksamhetsutvecklare till Vård & omsorg

15 april 2024