Supportansvarig / It-support till kund i Sundsvall

Supportansvarig / It-support till kund i Sundsvall

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi en supportansvarig till kontoret i Sundsvall. Är du en tekniskt intresserad person som älskar problemlösning och är serviceinriktad och positiv? Då kan du vara den vi söker!
Observera att vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om rollen
I rollen som supportansvarig hos vår kund är du första kontakten för företagets interna användare i deras annonsförsäljningssystem. I första hand sker support av Salesforce som idag hanteras av ett femtiotal användare hos kunden, men det kan även förekomma andra interna system.
Du tar emot ärenden via e-post och telefon och ser om du kan lösa användarnas problem eller på annat sätt hjälpa till. För mer komplicerade ärenden och fel har du teamen som jobbar med systemen samt driftleverantör till hjälp.
Din profil
För att lyckas i rollen som supportansvarig behöver du ha ett genuint IT-intresse och trivas med att hjälpa människor att lösa deras problem. Du är en analytisk person och har ett intresse i att både lösa ärenden och att förstå varför saker händer samt att hitta lösningar till återkommande problem.
Som person är du social, positiv, glad och trivs med att arbeta självständigt. Du är vetgirig och vill ständigt lära dig nya saker.
Har du tidigare erfarenhet av en liknande supportroll eller tidigare erfarenhet av Salesforce är det meriterande, men inget krav.
Krav för tjänsten
Goda tekniska kunskaper
Flytande i tal och skrift i svenska och engelska

Meriterande för tjänsten
Tidigare arbetslivserfarenhet som support av affärssystem
Erfarenhet av Salesforce

Övrigt
Uppdragsform: Konsultuppdrag i upp till ett år med chans till förlängning. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av Stegra Rekrytering och uthyrd till kunden under uppdragstiden.
Start: Augusti eller september 2023
Omfattning: Heltid
Ort: Sundsvall
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller lina@stegra.nu.
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stegra Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2023
  • Ansök senast: 16 juli 2023

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


9 maj 2024

Helpdesktekniker till Mölndals stad

Helpdesktekniker till Mölndals stad

8 maj 2024

8 maj 2024