Tekniker 1st line

Arbetsbeskrivning

[ Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor?Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer?Är du stresstålig?[ Fujitsu Services söker tekniker till vår Service Desk på Lidingö Ditt arbete kommer att gå ut på att hantera användarfrågor och felanmälningar från användaren hos en av våra kunder.Det är viktigt att användaren får så mycket hjälp som möjligt redan vid första kontakten med vår Service Desk, därför är det viktigt att hela tiden vidareutveckla vår höga kompetensnivå hos våra tekniker.Vår Service Desk kommer att vara bemannad 24 timmar om dygnet, 365 dagar per år.Supporten kommer att bedrivas på ryska, danska, finska, engelska och svenska.Vi söker dig som har god datorvana och gärna erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer.För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post.Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fujitsu Services AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 april 2008
  • Ansök senast: 28 maj 2008

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024

22 maj 2024