Teknisk Förvaltare till Pembroke Real Estate - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en prestigelös person med god samarbetsförmåga? Vill du jobba på ett globalt fastighetsbolag med fastigheter i citynära lägen på attraktiva adresser? Läs vidare! Pembroke söker nu efter en Teknisk fastighetsförvaltare till sitt kontor i centrala Stockholm.Tjänsten
Pembroke letar nu efter en driven person som vill ha hand om den dagliga tekniska förvaltningen av Pembrokes fastighetsbestånd i Stockholm. Utöver förvaltningen och underhåll av fastigheterna så kommer du i rollen att agera varumärkesambassadör gentemot hyresgäster, och leverera en hög kundservicenivå för att stärka Pembroke´s varumärke i Stockholm.

Du behöver ha en stark kundserviceförmåga samt förmåga att kommunicera effektivt i flera kanaler och geografier, med relevant erfarenhet från fastighetsbranschen. Dessutom bör du som kandidat kunna visa på Pembroke´s kärnvärderingar excellens, respekt, samarbete, ständiga förbättringar och integritet.

Arbetsuppgifter

- Hantera tredje parts fastighetsleverantörer och konsulter genom att administrera serviceavtalen och se till att de är kvalificerade och uppfyller servicekraven.
- Ge högkvalitativ kundservice till hyresgäster genom att effektivt följa upp felrapporter och skickligt driva utvecklingen av hyresgästrelaterade projekt
- Se till att alla byggnadstekniska system är väl underhållna genom att se över samtliga underhållsplaner för fastigheterna
- Hålla dig uppdaterad kring nya säkerhets- eller miljömässiga förordningar, varje kvartal organisera säkerhetsmöten och förse hyresgäster med handböcker rörande säkerhetsinstruktioner och byggverksamheten
- Genomföra och övervaka brand- och säkerhetssystem, förebyggande underhållssystem, informationssäkerhetssystem, miljöledningssystem, byggsäkerhetssystem och energihanteringsprogram efter behov
- Förbereda och granska månadsrapporter kring budget, kapital och hyresgästförbättringar, miljö- och egendomsproblem samt drift-, bygg- och leasingprojekt.
- Se till att fastigheterna lever upp till de statliga föreskrifter och miljöstandarder som gäller.
- Koordinera och övervaka alla in- och utflyttningar av hyresgäster, inklusive kontraktsgranskning och leasingadministration.
- Ta fram och hantera ett KPI-system för att mäta hyresgästernas nöjdhet och kontinuerligt förbättra servicemodellen baserat på resultatet

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har en kandidatexamen eller likvärdig utbildning samt gärna 5-7 års erfarenhet från fastighetsbranschen i liknande roll. Du har utmärkt förståelse kring byggande av tekniska system och mycket god känsla för detaljer. Viktigt för rollen är att du har mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift samt har goda kunskaper i Microsoft Office, Outlook, Excel och PowerPoint. Meriterande är om du har erfarenhet av fastighetssystem som Yardi, Argus, AssetEye och/eller dokumenthanteringssystem (SharePoint).

Personliga egenskaper
Som person är du självgående med ett stort driv och god samarbetsförmåga samt dokumenterad erfarenhet av att i team uppnå mål. Vidare har du en mycket god förmåga att kunna jobba effektivt med flera projekt och deadlines igång samtidigt. Självklart ger du alltid högsta möjliga service till både interna och externa kunder.

Om företaget

Pembroke Real Estate is an international real estate advisor that acquires, manages and develops well-located properties in the office, residential and mixed-use sectors. Focused on enhancing long-term value, Pembroke facilitates the investment of private capital of FMR LLC (Fidelity Investments) and FIL Limited into superior real estate opportunities.

Established in 1997, Pembroke has offices in Boston, London, Stockholm, Sydney, Tokyo and Washington, D.C. Today, Pembroke manages more than 8.4 million square feet (786,000 square meters) in key markets across Europe, North America, Australia and Asia. The company is committed to growing assets under management and development as part of its long term business strategy.

Our mission is to create long-term value by integrating our global expertise, local knowledge and passion for real estate, while exhibiting our core values of excellence, respect, collaboration, continuous improvement and integrity.
For more information, visit the company’s website: www.pembrokere.com.

Om Newsec Competence

Newsec Competence är ett bolag med ambitionen att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna leverantör av kompetensförsörjning. Newsec Competence jobbar med målsättningen att ge sina uppdragsgivare de bästa resurser marknaden erbjuder.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Pembroke med Newsec Competence. Urval och intervjuer sker löpande, ansök så snart du kan. För frågor angående tjänsten, vänligen kontakta rekryteringskonsult Emelie Sahlsten på emelie.sahlsten@newsec.se, 0700-125257.

Artiklar i detta ämnet

  1. Faran i fuktskadade hus

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Sahlsten
+46 700 125 257
Erika Klingberg

Emelie Engman
0707496064

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rekrytering & Interimslösningar
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 13 mars 2018

Besöksadress

Grev Turegatan 7, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 7
Stockholm, 10249

Liknande jobb


11 december 2023

Förvaltare till KFS i Stockholm

Förvaltare till KFS i Stockholm

7 december 2023

7 december 2023

Fastighetssamordnare

Fastighetssamordnare

7 december 2023