Teknisk support i harmonisk världsklass

Teknisk support i harmonisk världsklass

Arbetsbeskrivning

Är du lösningsorienterad med starkt teknikintresse och vilja att erbjuda kunder bästa möjliga service utifrån deras behov? Då kan du vara vår nya Supportspecialist!
Nu höjer vi vår tillväxttakt inför 2021 och behöver därför utöka vårt supportteam med ytterligare en medarbetare. Vi är en lugn och harmonisk arbetsplats med kontor i anrika tegelbyggnader i Mölndal. Entry Event är ett litet företag där alla får komma till tals och där vi tar vara på varje individs kompetens och utveckling.
Vi utvecklar, säljer och supporterar kompletta lösningar inom entré, bokning- och kassasystem. Vår primära affär är vår egenutvecklade mjukvara, och kan även erbjuda all hårdvara man ser i kassalinjen samt det som en modern anläggning behöver när det kommer till det viktigaste; sina gäster. Vi finns på hundratals anläggningar runt om i Sverige hos både privata och kommunala aktörer såsom simhallar, sportanläggningar, nöjesparker, djurparker, bibliotek, muséer m.m.
Vårt kassasystem har moderna betalningsalternativ såsom Swish, BankID, Klarna, Bambora, Nets m.m. Vi kan leverera inträden och biljetter på valfritt sätt; traditionellt på papper eller företrädesvis digitalt via appar, RCS, sms eller mejl. Bokningsfunktionen till simskolan, vår exklusiva flödeshantering och platsbokning är andra populära funktioner.
Vi vill med vårt system bidra till att alla gäster och kunder får bästa möjliga upplevelse och söker nu dig som vill vara en del av resan framåt, och den första kontakten vid inkommande kundärenden first line.
Dina arbetsuppgifter i rollen som Supportspecialist är primärt att hjälpa våra befintliga kunder med dagliga utmaningar eller frågor som kan uppstå. Ärenden inkommer via telefon, mejl eller direkt till vårt ärendehanteringssystem. Du hanterar ärenden på egen hand men tar mer komplicerade eller omfattande tekniska problem vidare internt.
Vanliga ärenden är felanmälningar, felsökning av hårdvara eller mjukvara samt beställning av förbrukningsartiklar men även förslag på vidareutveckling eller hjälp för utökad nytta av systemet, såsom vår hypermoderna entrébokning. Oavsett ärende bemöter du kunden med högsta servicekvalitet.
När du blivit riktigt bekväm med vårt erbjudande och våra produkter så kommer du kunna arbeta än mer proaktivt med våra kunder, och även utbilda i våra verktyg såsom medlemshantering och rapport/analys för ökat kundvärde. Vid större affärer så är du behjälplig med att demonstrera styrkorna med vårt system, tillsammans med säljteamet.
Du kommer också löpande testa vår programvara i vår egen samt kundernas miljö, för att upptäcka buggar och ge feedback tillbaka till vårt utvecklingsteam. Allt för konstant och optimal vidareutveckling och förbättring av mjukvaran med kundperspektiv i fokus.
Vi söker dig som har naturlig fallenhet för service och med förmågan att effektivt tackla inkommande utmaningar. Att bli en intern mästare i vårt system tar tid, men är samtidigt något du vinner på att eftersträva var dag. Att varva utmärkt digitalt kundbemötande med att hårdtesta våra nya systemfunktioner är något du trivs med.
Eftersom vårt system är unikt och byggt av oss själva så finns det ingen tidigare erfarenhet som matchar exakt, även om mycket är i Microsoftmiljö. Ambitionen att ständigt lära sig nya saker är därför viktig för hållbart resultat. Meriterande:
God vana av kundservice och/eller IT.
Utvecklad kommunikativ förmåga och gillar nöjda kunder.
Digitalt rutinerad samt flink på telefon, mejl och videomöten.
Talar och skriver obehindrat på svenska (krav).
Uppskattar att kunna påverka och vara delaktig.

Vi är en flexibel arbetsgivare med mycket frihet och eget ansvar att leverera, där alla individer har samma betydelse för vår gemensamma framgång. Vi har ett rymligt kontor med högt i tak samtidigt som du kan jobba på distans. Vi har generösa villkor och kollektivavtal med tjänstepension samt friskvårdsbidrag. Arbetstiden är kontorstid vardagar med möjlighet till flex. Beredskap enligt schema ingår i tjänsten.
Med intresse för teknik och service kommer du långt.
Välkommen med din ansökan! Ring Johan vid frågor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Entry Event Sweden AB Mölndal
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2020
  • Ansök senast: 10 januari 2021

Postadress

Göteborgsvägen 52
Mölndal, 43137

Liknande jobb


Medarbetare till Supporttjänster

Medarbetare till Supporttjänster

19 april 2021

19 april 2021

Technical Account Manager (SWE)

Technical Account Manager (SWE)

19 april 2021