Telia söker kundtjänstmedarbetare till Kreta!

Telia söker kundtjänstmedarbetare till Kreta!

Arbetsbeskrivning

Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor. Välkommen till Telia, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli.

Teleperformance växer och vi söker dig som vill utvecklas tillsammans med Telia och vårt kontor i Chania. Söker du ett långsiktigt äventyr är arbetet på Teleperformance en möjlighet för dig!

Vi har start 9/11 och 16/11 - samt löpande starter framöver. Vill du följa med oss till vackra Kreta? En ö med härliga stränder och behagligt klimat året om - Ta chansen att jobba utomlands!

Vad vi kan erbjuda dig:

Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta

Utbildning i 3 veckor, så att du blir expert på ditt område!

14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner). Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter

Många interna utvecklingsmöjligheter • Nordiskt management

Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar

En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!



Om tjänsten:

Hos oss arbetar du med att ta emot inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov.

På Telia är det ett stort fokus på merförsäljning med dagliga säljmål för att kunna möta kundens önskemål och behov på bästa sätt - vi arrangerar bl.a. teamtävlingar men även individuella tävlingar.



Vi söker dig som:

Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är service-minded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av, samt är positivt inställd till att söka efter lösningar.



För att trivas på Telia och Teleperformance:

Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.

Om du gillar att ge service, motiveras av försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas hos oss på Teleperformance och Telia.



I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater.

Om du har frågor eller funderingar gällande tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till våra svensktalande rekryterare:



Nadja Soliman: +46722-294339

Email: nadja.soliman@teleperformance.com



Helena Björklund: +4672-2391154

Email: helena.bjorklund@teleperformance.com



Joanna Grigoriadou:+4676-1006850

Email: ioanna.grigoriadou@teleperformance.com



Frida Svensson: +4673-2743173

Email: frida.svensson@teleperformance.com



Matilda Malm +46734-198158

Email: matilda.malm@teleperformance.com



Emma Elgström +46730539626

Email: emma.elgstroem@teleperformance.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Sophie
0115001022
Niclas Gustafsson
011-130084
Magnus Andersson
130079
Britt-Marie Landström

Evelina Nilsson

Katarina Guzik

Kristina Peltola

Britt-Marie Landström

Katarina Guzik

Regionchef Hans Hansen
0115001041

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Pema People AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Besöksadress

Ektorpsgatan 6
None

Postadress

Box 2004
Norrköping, 60002

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024