OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bring Frigo Sverige bedriver verksamhet för tempererade livsmedel.Vår tjänsteportfölj innehåller bla lagerhantering, inrikes transportverksamhet och gränsöverskridande transportverksamhet till och från kontinenten.Vi finns på 12 orter i Sverige, omsätter ca 1,5 miljarder och har ca 600 anställda.Våra stödfunktioner Ekonomi,Human Resources, Försäljning och övrig administration är placerade på vårt huvudkontor i Helsingborg.Vi behöver förstärka avdelningen under ett års tid med en transportadministratör.I rollen som administratör kommer du att assistera[samtliga på vårt kontor med[allehanda arbetsuppgifter såsom fraktsedlar, registrering, avräkning, debitering, fakturakontroll samt att ha[daglig kontakt med interna och externa kunder.Vi söker dig som har gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av liknande administrativt arbete.Du har goda[kunskaper i Office-paketet och[du har en god förmåga att kommunicera, i både skrift och tal.Tjänsten är deltid på 75%.Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper.Du skall ha hög servicekänsla, vara noggrann och initiativrik.Din ansökan vill vi ha senast 2010-07-22.Tjänsten söker du genom att klicka in på länken "Skicka din ansökan" där du lägger in efterfrågade uppgifter.Vänligen observera att vi inte har någon möjlighet att ta emot ansökningar på annat sätt än via nedanstående länk.