Två administratörer sökes till statlig myndighet

Två administratörer sökes till statlig myndighet

Arbetsbeskrivning

Trivs du att arbete med administration och är redo för en omgående start? Då kan du vara en av de konsulter som vi söker till trivsam kund.

Om uppdraget

Vi söker nu två administratörer för arbete på statlig myndighet i Gävle. Den statliga myndigheten har över 2000 medarbetare och finns på ett 30-tal orter i hela landet. Myndigheten har en betydelsefull funktion för samhället och dess medborgare.

Rollen tillhör myndighetens inregistreringssektion. Uppdraget startar redan 2021-10-18 och beräknas pågå till 2021-12-31. Det kan finnas möjlighet till ytterligare förlängning. Omfattning är heltid.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer dina arbetsuppgifter främst att bestå av administrativt arbete enligt rutiner så som arkivarbete, insortering av målrelaterade handlingar, skanning av nya akter. Vidare kan ingå att plocka akter från ett närarkiv och sortera vidare till ett sk. långtidsarkiv.

För rollen söker vi dig som är tillgänglig omgående för start som som är strukturerad och ordningsam. Det är viktigt att du trivs med rutiner och kan arbeta enligt instruktioner.

Dina kvalifikationer

- Grundläggande högskolebehörighet (dvs slutfört gymnasium eller motsvarande)
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet av liknande administrativt arbete
- Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kan påbörja uppdraget preliminärt 2021-10-18


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2021-10-15

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare camilla.lundquist@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 oktober 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024