Två administratörer till fastighetsförvaltning i centrala Västerås

Två administratörer till fastighetsförvaltning i centrala Västerås

Arbetsbeskrivning

För dig som är studerande vid en eftergymnasial utbildning och är ute efter ett extrajobb finns nu möjligheten att arbeta som bostadsrättsadministratör hos en av våra kunder mitt i Västerås city. Kanske studerar du just inom administration och har viss kunskap inom bokföring och/eller hyresavtal? Har du dessutom erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med överlåtelser och panter eller i hyresreskontra? Då kan det vara just dig vi söker! Här erbjuds du ett flexibelt uppdrag som passar perfekt för dig som vill kombinera arbete med studier.

OM TJÄNSTEN
Uppdraget som bostadsrättsadministratör är för dig som vill få in en fot i branschen redan under pågående studier där du tidigt i karriären får möjlighet att bredda kunskaper inom ditt område hos en trygg arbetsgivare i Västerås med goda framtidsutsikter efter examen. Du välkomnas till ett mindre team som innefattar liknande roller där du erbjuds en handledare under dina första pass för att på bästa sätt komma in i rollen med målet att bli självgående med tiden.

Du erbjuds


* En fot in i en trygg bransch hos en av våra kunder i Västerås
* Goda chanser till förlängning efter din examen
* Ett flexibelt extrajobb vid sidan av pågående studier


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera överlåtelseprocessen, panter och hyresreskontra
- Hantera inkommande ärenden från exempelvis telefon eller mail från styrelser, medlemmar och hyresgäster i våra förvaltade bostadsrättsföreningar som rör avisering, överlåtelser och panter
- Sortera bokföringsmaterial
- Övriga administrativa arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar vid en eftergymnasial utbildning inom administration, alternativt annan utbildning som vi bedömer likvärdig, med minst 1 år kvar av dina studier
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då båda språken förekommer i det dagliga arbetet

Meriterande är om du har erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med överlåtelser och panter eller har förståelse för viss bokföring och hyresrätt

Som person är du:


* Samarbetsvillig
* Serviceinriktad
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående, enligt överenskommelse
* Omfattning: Deltid, med goda chanser till förlängning
* Placering: Centrala Västerås


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Om du går vidare i processen kommer du att få mer information om företaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 25 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024