Välkommen som Administrativ Assistent till Område AnOpIVA

Välkommen som Administrativ Assistent till Område AnOpIVA

Arbetsbeskrivning

AnOpIVA har ca 220 medarbetare och bedriver operationssjukvård, intensivvård och prehospital vård. Medarbetarna är kompetenta och engagerade i sitt arbete. Vår stab är liten och vi samarbetar tätt. För att kunna täcka upp för varandra vid frånvaro söker vi en administrativ assistent som även kan utföra vissa arbetsuppgifter som normalt utförs av medicinska sekreterare.

Söker du ett arbete där du får arbeta självständigt, flexibelt och gillar utmaningar - då ska du söka detta jobb. Arbetet innebär att stödja chefer och stab inom område AnOpIVA med det löpande administrativa arbetet. Du kommer att ha många kontakter internt och externt.

Vill du bli en av oss är du varmt välkommen att söka jobbet.


ARBETSUPPGIFTER
Vi erbjuder ett intressant, omväxlande och ansvarsfullt arbete som administrativ assistent i nära samarbete med verksamhetschef, enhetschefer samt övriga medarbetare inom respektive enhet.

I arbetet ingår bland annat att sköta schemaarbete i Heroma, fakturahantering och andra administrativa sysslor inom personal- och ekonomiadministration, hotellbokningar och resebeställningar, skriva protokoll, mm samt att ibland hantera journalkopior och operationsanmälningar.

Du får gärna ha intresse för teknik då vi använder digital teknik i stor utsträckning och våra medarbetare inte sällan behöver support.


KVALIFIKATIONER
Administrativ gymnasieutbildning, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Meriterande är utbildning som medicinsk sekreterare.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta med personaladministrativt system Heroma och med patientadministrativt system Cosmic. Du har god kunskap och erfarenhet av att jobba i Office-paketet.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, såsom att du är serviceinriktad, flexibel, professionell i din yrkesutövning, tar egna initiativ, ser möjligheter och är noggrann. Du har god samarbets- och kommunikativ förmåga och ett förtroendeskapande arbetssätt. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.


ÖVRIGT
Vill du veta mer om jobbet är du varmt välkommen att höra av dig till oss.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Sammanfattning

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024