Vid behov anställning, personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Huddinge Personlig Assistans AB, fd Alminia Söder AB, är ett privat bolag som grundades år 1995. Vi har idag ca 600 medarbetare med kontor på olika orter i Sverige. Inom företaget anser vi att en hög omtanke och service gentemot våra kunder är en självklarhet likaså respekt för den enskilde kundens självbestämmande och integritet. Det är viktigt att du är lyhörd, har empatisk förmåga, visar respekt för den enskildes självbestämmande, valfrihet och integritet. Du som söker bör även vara ansvarsfull, flexibel, positiv och ha sunt förnuft.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Svenska språket är ett krav.
Vi söker nu dig som vill jobba vid behov och hoppa in med kort varsel när ordinarie personal är borta.
Kunderna det rör sig om har MS (Multipel Skleros) och bor i Stockholmsområdet.
Du ska vara en lyhörd och trygg person och ha erfarenhet av att arbeta med människor. Arbetet innebär att utföra arbetsuppgifter utifrån den enskildes behov i vardagen såsom städ och hushållsarbete.
Tjänsten är en behovsanställning
All rekrytering sker via e-post jobb.soder@alminia.se #jobbjustnu

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Sammanfattning

Postadress

Varuvägen 9
ÄLVSJÖ, 12530

Liknande jobb