Arbetsbeskrivning
Vi på Vizzit utvecklar verktyg för analys och underhåll av olika webbplatser på marknaden. Våra produkter och tjänster är baserade på SaaS (Software as a Service)-teknik, där kunder abonnerar på våra tjänster. All utveckling, från backend till frontend, sker internt, vilket ger dig insyn i hela utvecklingsprocessen.
Din arbetsdag inkluderar att hantera supportärenden från både privata och offentliga kunder. Du arbetar självständigt, främst med ärenden som kräver ändringar i systeminställningar, PHP-skriptning och ibland SQL-query för databasåtkomst. Kundkontakt är en del av jobbet och ske i huvudska via supportsystem. Ibland kommer du behöva kontkat kunden via telefon men det är väldigt sällan. Självklart finns det kollegor till hands för stöd och hjälp i ditt arbete.
För att trivas som supporttekniker behöver du ha erfarenhet av kundkontakt och support, kunskaper i PHP samt väldigt goda muntliga och skriftliga färdigheter på svenska. Ytterligare kunskaper i JavaScript och SQL-queries är en fördel och kan läras upp. Vi tror att du är i början av din karriär och letar efter en plats där du kan möta varierande utmaningar, lära dig nya färdigheter och växa som person. Välkommen till Vizzit!
#jobbjustnu