Webhelp söker en resultatdriven Team Manager till Telenor Savedesk i Nor...

Webhelp söker en resultatdriven Team Manager till Telenor Savedesk i Nor...

Arbetsbeskrivning

Webhelp Nordic utökar nu ledningen med en Team Manager till Telenor i Norrköping. Där arbetar vi med att ge Telenors kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.

Som Team Manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coaching och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även personalansvar, medarbetarsamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.

Rollen som Team Manager ställer höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultatinriktad och arbeta mot våra uppsatta mål. Som Team Manager behöver du kunna hantera snabba förändringar samt arbeta strukturerat för att få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.

Du kommer att rapportera till uppdragets Operations Manager för avdelningen Savedesk (Win-back) .

Meriterande är:

- Kunskaper i arbetsrätt

- Tidigare ledarerfarenhet

- Ledarutbildning

- Kännedom om COPC

- Erfarenhet av att coacha inom försäljning

- Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Placeringsort: Norrköping

Arbetstid: Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider. Vardagar 08:00-21:00, helgdagar 10:00-19:00.

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Tillsättningdatum enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag: 2022-07-08

Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdag.

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


17 augusti 2022

Ledare till Ownit kundsupport

Ledare till Ownit kundsupport

16 augusti 2022

Kundtjänschef

Kundtjänschef

16 augusti 2022

16 augusti 2022