Administrativt ledningsstöd till universitet i Linköping

Administrativt ledningsstöd till universitet i Linköping

Arbetsbeskrivning

Har du flerårig erfarenhet av kvalificerat och självständigt administrativt arbete inom verksamhetsstöd? Tjänsten erbjuder dig chansen att arbeta på en spännande arbetsplats inom ledningsstöd och institutionsadministration. Sök tjänsten redan idag!

Arbetsbeskrivning
Uppdraget och tjänsten innebär arbetsuppgifter inom ledningsstöd och institutionsadministration. Det kommer vara ett administrativt stöd till ledning och innebär ett brett fält på varierande nivå av komplexitet. Du kommer bland annat att arbeta med följande uppgifter;

• Hjälp och stöd till institutionsledningen och olika administrativa uppgifter
• Bevakning, samordning och strukturering av inkommande och aktuella ärenden
• Framtagande och utskicka/publicering av skriftlig information, både internt och externt
• Mötesadministration (agendor, inbjudningar, presentationsmaterial, lokalbokning och minnesanteckningar).
• Planering och genomförande av större personalaktiviteter, externa besök, konferenser och workshoppar
• Resebokningar för grupper och gäster, beställningar av catering pch bokningar av representationsmåltider och fakturahantering
• Medlem i krisledningsgrupp
• Samt övriga administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma

Vem är du?
Rollen kräver en hög grad av integritet, initiativtagande, prestigelöshet och förmåga att arbeta självständigt i periodvis högt tempo. Vidare ska du uppfylla följande;

• Avslutad gymnasieutbildning
• Dokumenterad flerårig erfarenhet av kvalificerat och självständigt administrativt arbete inom verksamhetsstöd
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office

Meriterande är om du;

• Har erfarenhet av liknande arbete i större organisation
• Erfarenhet av arbete med skriftlig kommunikation i större organisation
• B-körkort

Vad vi erbjuder
Tjänsten är på heltid (100%) med start så snart möjligt och löper i 12 månader (1 år) och kan förlängas cirka 6 månader.
Du kommer att erbjudas ett konsultuppdrag och kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2023
  • Ansök senast: 4 maj 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023