Administratör / Kundservicemedarbetare till CBR Fashion

Administratör / Kundservicemedarbetare till CBR Fashion

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administration och kundservice? Trivs du med att arbeta i en bred roll där du ges mycket egenansvar samtidigt som du välkomnar teamwork och trevliga kollegor. Trivs du dessutom med internationella kontaktytor och behärskar det Danska språket? - Då ska du ta chansen och söka tjänsten!

För vår kunds räkning, CBR Fashion som är placerade på Limhamn i Malmö, söker vi nu en engagerad och duktig administratör med känsla för kundservice. Anställningen inleds genom att du är konsult hos oss på E-Commerce Recruit, för att därefter övergå direkt i anställning hos vår kund. CBR Fashion är verksamma inom modebranschen och är en del av en större och framgångsrik koncern med säte i Tyskland. Koncernen sysselsätter mer än 1000 medarbetare internationellt.

Om tjänsten
I rollen som Administratör/Kundservicemedarbetare tillhör du bolagets- och koncernens servicefunktion som hanterar ordermottagning, diverse administration och kundservice för de skandinaviska marknaderna. Arbetsuppgifterna är varierande med alltifrån ordermottagning och administration till kundservice, reklamationer och enklare ekonomiadministration, där du har telefon och mail som dina främsta verktyg i vardagen. En viktig del i rollen är daglig kommunikation med butikspersonal där du i rollen utgör en servicefunktion. Du blir en del av ett trevligt och engagerat team av medarbetare där alla värnar om en hög trivsel och gemenskap i arbetsteamet och på arbetsplatsen.

Din bakgrund
Du som söker har med fördel arbetat något år med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och känner dig bekväm med att ta ansvar och att arbeta såväl självständigt såsom i team. Har du erfarenhet av enklare ekonomiadministration ser vi det som positivt. Har du dessutom ett stort engagemang och framåtanda i att vilja utveckla dig själv och verksamheten genom att föreslå förbättringar och komma med rekommendationer har du goda förutsättningar att lyckas.

Då rollen har många internationella kontaktytor ställer vi som krav att du kommunicerar obehindrat på Svenska och Engelska samt behärskar det Danska språket yrkesmässigt. Du behärskar Office-paketet väl och har lätt för att ta till dig kunskaper i nya system.

Om dig
För att lyckas i tjänsten tror vi att du är en strukturerad och ansvarstagande person som trivs med självständigt arbete där alla i teamet bidrar mot gemensamma målsättningar. Du kan enkelt detaljfokusera och har en naturlig hands-on approach till dina arbetsuppgifter samtidigt som du har förmågan att hantera utmanande situationer. Andra viktiga egenskaper vi gärna ser, är att du som person är positiv, engagerad och kundfokuserad. Vidare är du lyhörd och god i att kommunicera. Har du dessutom förmågan att se förbättringsmöjligheter i rutiner och processer och har lätt för att samarbeta har du goda förutsättningar att lyckas i tjänsten.

Placering & start
Tjänsten är placerad i Malmö, Limhamn och tillsättning är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.

Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss via mail: info@ecommercerecruit.se

Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: E-commerce Recruit
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2023
  • Ansök senast: 13 augusti 2023

Liknande jobb


Servicekoordinator - Scanjet i Sjöbo

30 november 2023

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

15 december 2023

Lotsplanerare, Gävle

Lotsplanerare, Gävle

13 december 2023