Administratör på 50% till företag i Rosersberg

Arbetsbeskrivning

Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.

.

Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en administratör till vår kund som sitter i Rosersberg. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på c:a 50% och behöver starta omgående.

Arbetsbeskrivning
I rollen som administratör hos vår kund kommer du att arbeta med reservdelsplanering. Arbetsuppgifterna är bland annat att ta emot beställningar, skapa listor på vilka reservdelar som behöver beställas och sammanställa veckorapporter. Även en del kundkontakter ingår för att stämma av beställningar.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har en bra erfarenhet av att arbeta med administration och som assistent. För att lyckas som administratör hos vår kund krävs goda kunskaper i Officepaketet, särskilt excel samt att du kan formulera dig muntligt och skriftligt på svenska.
För att trivas hos vår kund är det av betydelse att du tidvis gillar att jobba i ett högt tempo där mycket kan hända på en och samma gång. I arbetet som administratör söker vi dig som är noggrann, nyfiken, organiserad och som gillar att jobba med detaljer.
 
Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Ett personligt företag som värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Här får du engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en ”vi-känsla”.
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!

Ansökan och kontakt
I den här processen samarbetar vår kund med rekryterings- och bemanningsföretaget Serveoffice. Skicka in ditt cv och personliga brev enligt nedan. Urvalet görs löpande, vilket innebär att rollen kan komma att tillsättas innan annonseringstiden gått ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan endast via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller cissi.silvstam@serveoffice.se.

 
Om Serveoffice
Serveoffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som med passion och expertis levererat kvalitet i över 30 år. Vi rekryterar och tillsätter konsulter på tjänstemannasidan primärt inom kompetensområdena ekonomi, hr och lön. Serveoffice har de senaste fyra åren certifierats som en av Sveriges allra bästa arbetsplatser enligt undersöknings- och konsultföretag Great Place to Work.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Serveoffice AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 13 april 2022

Liknande jobb


Administratör till myndighetsutövning barn och unga

Administratör till myndighetsutövning barn och unga

24 maj 2024

24 maj 2024