ADMINISTRATÖR/STABSASSISTENT – Konsultuppdrag

ADMINISTRATÖR/STABSASSISTENT – Konsultuppdrag

Arbetsbeskrivning

Utifrån flera års erfarenhet i ledande positioner har vi skapat en unik och framgångsrik modell. Vår samlade kompetens och processer ligger till grund för utvecklande och lyckade rekryteringar och interimslösningar.

AH Executives modellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och branscher samt kundanpassade processer. Vi på AH Executives har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer fortsatt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Modellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.


Administratör/Stabsassistent





Till vår kund som är en myndighet i centrala Stockholm söker vi en Administratör/Stabsassistent för ett konsultuppdrag om ca 2 månader, heltid.

Mycket av arbetet sker digitalt just nu och vi söker därför en administratör med hög teknisk vana som kan hjälpa mötesdeltagare och staben med tekniska frågor. Det kan röra sig om kalenderinbjudningar, problem att delta i möten, digitala mötesanteckningar m.m.

Utöver det kommer du även att;

Ta minnesanteckningar vid mötenLogga beslut tagna av operativa chefen och stabschefenVara tekniskt stöd vid digitala möten, ex Skype eller liknandeBistå med att skapa mötesinbjudningar i Outlook och integrera med exempelvis SkypeSupportera staben med enklare arbetsuppgifterHjälpa operativ chef och stabschef i planering och uppföljningsaktiviteter

Erfarenhet och kompetens

Den vi söker har mycket goda kunskaper i svenska och har lätt för att uttrycka sig och kommunicera med andra, såväl internt som externt.

Du har erfarenhet av liknande administrativt arbete, gärna från offentlig verksamhet eller större organisation och är duktig på att snabbt sätta dig in i nya system och processer. Det är viktigt för denna tjänst att du även har goda IT/Systemkunskaper och är van att supportera i dessa frågor.

Som person

Vi söker dig med ett bra driv, som är noggrann, kommunikativ och väldigt serviceminded. Du har lätt för att knyta kontakter och sätter dig snabbt in nya miljöer och arbetssätt.

Vidare har du ett gott öga för detaljer och är duktig på att prioritera.

Om tjänsten

Arbetsplats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Uppdragets längd: Start 19/10 och beräknat slut 18/12.

Under uppdraget kommer du att vara anställd av AH Executives och vara en del av vår gemenskap. 

Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt niklas.almquist@ahexecutives.se om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AH Executives AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2020
  • Ansök senast: 16 oktober 2020

Besöksadress

Tegnérgatan 1
None

Postadress

Tegnérgatan 1
Stockholm, 11140

Liknande jobb


28 augusti 2023

Chefssekreterare sjukhusledningen

Chefssekreterare sjukhusledningen

22 augusti 2023

Chefsassistent

Chefsassistent

21 augusti 2023