Avonova Hälsa söker kundkoordinator till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport.
Välkommen till Avonova!



Trivs du i en koordinerande roll med mycket kundkontakt? Är du serviceinriktad och även säljinriktad? Då kan du vara den kundkoordinator vi söker till vår enhet i Göteborg.

I rollen som kundkoordinator blir du vårt nav kring kundrelaterade ärenden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara bland annat, koordinering av större och mindre bokningar, administration av kundregister m m.
Du som söker denna tjänst har lägst en gymnasial utbildning och har erfarenhet av kundservicerelaterat arbete. För att trivas i rollen så tycker du om att arbeta på en arbetsplats som präglas av affärsmässighet, högt tempo, högt i tak och en stark positiv anda. För dig är det viktigt att göra ett bra jobb och att alltid leverera förstklassig service till kunder och kollegor. Du trivs med att jobba både självständigt och i team. Vidare ser vi även att du har lätt för att skapa och bevara goda relationer och en fallenhet att snabbt sätta dig in i nya uppdrag. Du har en naturlig förmåga att planera, strukturera och organisera ditt eget arbete.

Våra kontakter internt och externt bygger på samarbete och goda relationer därför fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Du har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift samt ett professionellt bemötande.

Tjänsten är placerad på Avonovas kontor på Järntorget i centrala Göteborg.

Vi erbjuder dig en plats i ett marknadsdrivet team med stort kundfokus. Eget ansvarsområde med stor påverkansgrad och korta beslutsvägar. Delaktighet i en koncern som är känd för att arbeta utifrån dialog och delaktighet.

Tjänstgöringsgrad: Heltid.

Tillträdesdag enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning i 6 månader.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta:

Affärsenhetschef Christine Swan, 031-704 54 50, christine.swan@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2017-01-31.

Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Kontaktpersoner på detta företaget

Birgitta Albinsson/HR-chef
0703-31 08 98
Daniel Frisk/CFO
0725-70 07 10
Verksamhetschef Adam Löfving
076 – 307 45 84, adam.lofving@avonova.se
HR-controller Jens Odén
0722-10 07 15, jens.oden@avonova.se
Verksamhetschef Adam Löfving
076-307 45 84, adam.lofving@avonova.se
Regionchef Susanne Svensson
0765-341 206, susanne.svensson@avonova.se
Affärsenhetschef Liisa Karlsson
Tel 0705-15 08 88, liisa.karlsson@avonova.se
Regionchef Iréne Holmberg
Tel 031-704 54 52, irene.holmberg@avonova.se
Affärsenhetschef Jennie Stensby
0303-662 65, jennie.stensby@avonova.se
Regionchef Anders Uhlin
0730-47 77 36, anders.uhlin@avonova.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVONOVA SVERIGE AB LIDKÖPING
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • 100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 januari 2017

Besöksadress

FABRIKSGATAN 4
LIDKÖPING

Postadress

FABRIKSGATAN 4
LIDKÖPING, 53130

Liknande jobb


20 november 2023

17 november 2023

2 november 2023